вторник, 11 август 2015 г.

Beauty Awakened - Gena Showalter

КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „ANGELS OF THE DARK“

Рейтинг:

  Първоначално бях малко скептично настроена към Колдо, просто защото не знаех историята му, но се оказа, че той също си има своето тъмно минало, което го е оплело в мрежите си. И в крайна сметка той също ми хареса, защото вникнах отвъд същността му.
  Корицата е хубава, най-вече крилата над тях двамата, те са просто уникални, но и останалото е направено доста добре.
  Сега се сещам, че Ангелите нямат татуировки като Лордовете, които обозначават демона в тях, което е жалко, защото аз си падам по татуировките. Но пък компенсират с много мускулна маса и сексапил(моята най-любима комбинация).
  Колдо всъщност няма крила, защото са му отнети като дете, но има уникалната дарба да се дематериализира, което донякъде му компенсира другата загуба. Изстрадал е твърде много, защото винаги е бил презиран от майка си, която го е тормозела непрестанно. Не разбирам какво ѝ е виновно едно дете дори баща му да е някакъв кретен?
  Никола е едно човешко момиче, което е било болно през целия си живот и заради това не е могла да опита от всички удоволствия в живота, дори просто да се забавлява.. Но не е само тя, нейната сестра близначка е дори по-зле и е в болница от доста отдавна. Двете сякаш са прокълнати, а и демоните, които се хранят непрестанно със страха и нещастията на двете ги сломяват допълнително.
  За първата книга не съм напълно сигурна до колко заглавието бе подходящо за нея, но за тази е идеално, защото красотата и у двамата е пробудена. Смятам, че си струва да се прочете, не мисля че едни 450 страници са проблем, аз съм чела и по-дълги и я прочетох сравнително бързо, всъщност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар