сряда, 12 август 2015 г.

Burning Down - Gena Showalter

 КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „ANGELS OF THE DARK“

Рейтинг:

  И последната до сега излязла книга е за Тейн(Thane). От самото начало го свързвах с Парис, от Лордовете, защото и двамата правят едно и също - секс с различни жени постоянно, само дето Тейн не е принуден да го прави, за разлика от Парис.
  Корицата е повече от страхотна. Притисната жена ми прилича все едно ще пие кръв от врата му(като любител на вампирите свързвам доста неща с тях). Въобще изглежда много съблазнителна и начинът, по който я притиска до себе си, а и погледа му показва предупреждение, че той ще брани момичето си от всичко и всички.
  Все още съм в много доволно настроение след като я завърших едва преди час, час и нещо. Елин ми хареса като героиня и ми допадна, че е полу-Феникс, но накрая става изцяло и още повече бях доволна, че има криле(рядко нещо при Фениксите), които естествено са огнени - червено, жълто и черно. Мога дори да си ги представя от разните аниме картинки, които съм срещала в интернет. Елин си има свои проблеми и ѝ се налага да крие каква е, за да не загуби единствения дом, който е имала. Но привличането ѝ към Тейн е по-силно от колкото може да предположи. Ще цитирам една част от резюмето: тя трябва да влезе в свят, в който страстта е сила, а победата означава спиращо дъха предаване.
  Книгата е много заинтригуваща сама по себе си и я прочетох с огромно удоволствие. Тяхната любов бе достатъчно трудна, за да държи на нокти до самия край и да те накара да тръпнеш в очакване да разбереш какво ще се случи, защото накрая стана дори твърде нажежено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар