понеделник, 10 август 2015 г.

Twisted - Gena Showalter

 КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „INTERTWINED“

Рейтинг:

  Тази ми стана най-интересна може би, защото тук има най-голяма развръзка и всичко е по-различно. Благодарение на всичките човешки души затворени вътре в него Ейдън няма конкретен цвят на очите, а нещо пъстро - смесица от зелени, сини и кафяви. Той си боядисва и косата постоянно черна, а тя е руса. Не разбирам защо тъй като има много светъл рус нюанс, на който аз ужасно бих завидяла, харесвам русата коса, какво да се прави.
  Тази корица ми е любима, изглежда почти ослепително (колкото книгите никога не биха били). Малко хората не са от най-хубавите, но да речем, че те могат да се игнорират.
  Сега след като Ейдън вече е вампир всичко стои по друг начин. В началото не ми се нравеше особено, но честно казано не е лошо той да е вампир. Даже никак ако пак не се получаваше някаква поредна несгода заради това, особено начина, по който превръщането му във вампир влияе на Виктория. Тя като образ не е от най-любимите ми героини, но да речем, че става.
  Ала точно накрая когато най-сетне ми стана интересно книгата свърши и ме остави в неведение какво ще стане. И сега нямам търпение да излезе четвъртата книга, което ще стане чак през 2017 поне според Goodreads.
  Да, може би краят на тази книги ми се стори по-интересен от колкото трите книги взети заедно, но какво да се прави, не всяка книга може да бъде шедьовър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар