понеделник, 8 юни 2015 г.

The Darkest Secret - Gena Showalter

КНИГА СЕДМА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „LORDS OF THE UNDERWORLD“

Рейтинг:

 Осма книга е за Амун, който притежава Тайните(Secrets). Той не може да каже абсолютно нищо, защото проговори ли разкрива всякакви мрачни тайни на хората около себе си.
Корицата ми се струва леко..плашеща. Самият начин, по който е застанал все едно е изваден от някакъв хорър филм. По пък пеперудата му стои ужасно добре на гърдите.
  За да спаси приятелите си той е погълнал много нисши демони докато са в ада, за да спасят Лейджън от Луцифер. Ако питаш мен напълно си заслужи това, което я сполетя, защото малко ли беди навлече на Аерън, а пък уж го обичаше. Ако това е любов да караш любимия си да страда... И сега Амун е завързан с вериги и единствения му изход е смъртта докато не се появява Хейди. Само тя може да го спаси. Тя е нещо много повече от техен враг и обикновен човек.
  Така те отново отиват в ада, за да върнат демоните там, където им е мястото, но в действителност се случва нещо много по-различно от очакванията им, а накрая двамата се влюбват. Хейди всъщност никак не е лоша и ми допада и то доста.
  Може би не харесвам Амун, защото има по-мургава кожа, а пък аз не харесвам тъмнокожи. Не съм расист, но предпочитам хубавата бяла кожа като своята, а пък аз съм наистина много бяла и се харесвам такава.
  Като цяло книгата не беше толкова лоша, но на мен ми липсваше нещо и заради това не можа да ми допадне чак толкова, но това не означава, че на някой друг няма да му е по-интересна от колкото на мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар