събота, 5 септември 2015 г.

Рубиненочервено - Керстин Гир

 КНИГА ПЪРВА ОТ ТРИЛОГИЯТА „СКЪПОЦЕННИ КАМЪНИ“

Рейтинг:

  Обичам историческите любовни романи и тази трилогия изглежда отговаря напълно на моите вкусови качества. Друго, в което се влюбих отново бяха кориците понеже аз обожавам Лондон. Наистина са много впечатляващи в допълнение с момичето, което носи рокля в различен цвят сходен със заглавието. Книгите са издадени са от издателство Ибис, което има доста страхотни поредици, като много от тях са в любимия ми жанр - фентъзи
  Първата книга, Рубиненочервено, е като встъпителна и все още има доста въпроси, които остават без отговор, но аз ще се въздържа от всичко и ще този път ще се постарая да не издавам нищо, защото това си е спойлер, на практика.
  Историята разказва за дванадесет пътуващи във времето души всеки, от който е различен скъпоценен камък. Последните два са Гидиън де Вилърс - диаманта и Гуендолин Шепърд - рубина. Това е най-основното, което мога да кажа, а и в резюмето могат да се разберат тези неща.
  Не разбирам защо през цялото време Гуен е така отрицателно настроена към способността си да пътува във времето. Според мен е яко и би било страшно интересно ако действително можехме да правим това. Аз ако имах дар като нейния бих се възползвала от него и наистина щеше да ми е забавно да се връщам в така пищните обстановки на XVIII век. Наистина обожавам този период от XVII до XVIII век когато е имало пищни балове, висшето общество, аристокрацията, невероятните рокли и всички неща по онова време.
  Като цяло е много заинтригуваща и не е тежка за четене книга. Написана е от първо лице, но нищо не пречи, така предава по-достоверно желания ефект върху читателя. Пък и това е една от малкото книги, които съм чела написани в „Аз“ форма.
 Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

1 коментар: