петък, 30 октомври 2015 г.

Най-грозната от всички - Шанън Хейл

  КНИГА ВТОРА ОТ ТРИЛОГИЯТА „ЕВЪР АФТЪР ХАЙ“

Рейтинг:

  Втората книга от трилогията Евър Афтър Хай е не по-малко интересна и се убедих, че съдържа много повече моменти, от колкото филма, който бях гледала. Незнайно защо не мога да го намеря, бях го гледала по Супер 7 веднъж през пролетта. Но отлично си спомням моментите в него и в сравнение с книгата, той е ощетен от някои доста значими неща, но беше хубав, аз обичам анимационните филми.
  В тази книга се обръща малко повече внимание на останалите герои, както се вижда и от корицата, на първата бяха Епъл Уайт и Рейвън Куин, следователно дъщерите на Сноу Уайт и Злата кралица. Тук са Ашлин Ела, дъщерята на Пепеляшка, и Сериз Худ - тази на Червената шапчица. Има логика, защото се обръща внимание на тях и има смисъл да са изобразени там. След като започнах за корицата ще довърша. Наистина е красива. Харесва ми как са направени тези завеси, всъщност обожавам такъв тип завеси като от преди векове, които са имали аристократите! И честно казано, лилавият цвят ми харесва, много.
  След като Рейвън не подписа Книгата на завета сега всичко тръгва по съвсем различен начин. Аз напълно я подкрепям, защото всеки има правото на избор, а не да следва едни глупави правила и да живее живота на родителите си. Глупаво е, трябва да си имаш свой живот, а това не значи, че ще е перфектен и всичко ще бъде „цветя и рози“ или пък ще върви „по мед и масло“ и точно заради това не съм съгласна с мнението на Епъл и напълно подкрепям бунтарите. Рейвън не желае да бъде зла или да върви по стъпките на майка си, на нея ѝ харесва да е добра, да е с приятелите си и да последва собствената си съдба, такава каквато сама си я направи. И не е единствена, и по тази причина сметнах Епъл за егоистична, защото мисли само за своя „щастлив край“, а дали всички са на същото мнение не е от значение. Но все пак накрая мнението ми малко се подобри за нея, защото е доста умна и интелигентна, а заедно с Рейвън са много добър екип. Вместо да са протагонист и антагонист в една приказка, на тях повече им подхожда да бъдат приятелки и по-скоро им е писано да бъдат такива.
  Най-грозната от всички е по-дълга от първата, в което няма лошо, а и се чете бързо. Друг въпрос е, че покрай училище нямам толкова време, но при други обстоятелства бих я прочела за нула време. Според мен цялата трилогия е прекрасна и не съжалявам, че си купих първата книга, с която се запалих по Евър Афтър. Обичам приказните герои и напоследък нашумелите неща с техните деца са много интересни. След като го споменах, направи ми впечатление, че в Евър Афтър най-големият злодей е Злата кралица, а в Наследниците - Злодеида. Според мен си заслужава да се прочетат и никой нищо не губи ако ги прочете, а напротив, само може да спечели, защото това си е книга, а винаги е хубаво да се четат колкото се може повече книги!
  Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар