вторник, 27 октомври 2015 г.

Завещанието - Кристен Ашли

 КНИГА ПЪРВА ОТ ТРИЛОГИЯТА „МАГДАЛИЙН“

Рейтинг:

  Сладка, очарователна и просто невероятно заинтригуваща!
  Не съм чела романтики сякаш от цяла вечност! И не мога да повярвам, че бях сложила толкова крайно всички романтики под общ знаменател, нещо, което самата аз мразя, а допуснах да подценя този жанр до толкова. Определено си разбрах грешката и няма да я повтарям за напред. Тази книга ми отвори очите за доста неща и ми хареса още от самото начало. И не вярвам, че не проявих желание да я прочета, въпреки че бях видяла резюмето ѝ в интернет!
  Корицата - възхитителна! Толкова много съм я наблюдавала докато държах книгата в ръцете си и пак не ми омръзва да въздишам по нея. Тя е толкова.. толкова красива и нежна. Дори виолетовия цвят на гърба ѝ е страхотен. Все повече и повече се изумявам как успяват да сътворят толкова невероятни корици, истински шедьовър!
  Историята разказва за една четиридесет и четири годишна жена, която работи в средата на модния бранш. Първоначално ми се стори странно да чета за толкова по-голяма жена и преди да разбера това си мислех, че е двадесет-двадесет и няколкогодишна. По описанията наистина приличаше на млада жена, а и работата ѝ загатваше точно това. Джоузефин е много симпатична, изискана и изключително интелигентна. Харесвам я, както и работата ѝ. Преди имах тайни симпатии към модния дизайн и това е доста интригуващо за мен.
  Джейк, мислех го за поредния секси тип, но някак всичко около него бе толкова загадъчно и ми се прииска да разбера какво се крие зад хубавия му външен вид и за живота му. Но да открия, че притежава стриптийзклуб, не беше от нещата, които очаквах да разбера. Ала определено е много красив и привлекателен и има това, което обичам най-много - сини очи. Аз наистина обожавам сините очи! Той също е на около възрастта на Джоузи, но колко точно така и не бе уточнено, но аз нямам против. Другото, което ме изненада е факта, че има семейство, по-точно - три деца. Конър, Амбър и Итън са много добри деца и ми харесват. Изброих ги точно в последователността, в която са по възраст, като Конър е най-големия. Харесвам Джейк по ред причини и заради него дори ми допадна, мъничко, бокса. Авторката съвсем успешно успява да предаде този адреналин и емоциите по време на мачовете и да накара читателя напълно да се потопи в историята. За пръв път чета нещо от нея, но вече я харесвам. Останах впечатлена как вплита две различни гледни точки - от първо лице и от трето, като преобладава първо, но има глави в трето и всичко си е на мястото, изобщо не е неуместно използвано.
  Книгата може да е дълга(цели 600 и малко отгоре страници), но си заслужава напълно да се прочете! Толкова е сладка и очарователна. Успях да я прочета за няма и два дни, наистина до толкова я харесах. Лека е, а и всичко се случва благодарение на това така заветно "завещание". По-скоро благодарение на бабата на Джоузи, Лидия. Тя направи и за двама им толкова много и тя е нещо като непряк герой в историята. Починала е, но оказва толкова голямо влияние на..всичко! Изключително съм впечатлена от развитието, което претърпяват героите и как преоткриват себе си и щастието. Джоузефин се крие зад една маска и въпреки бляскавия разкош, който я заобикаля, тя не е щастлива. Джейк се разкъсва между работата си, по-скоро две - тренировъчната зала сутрин и клуба вечер, и семейството си. Впечатляващо е как е успявал да намери някакво равновесие за всичко и да не се преуморява, тъй като за баща, който сам гледа трите си деца е много труд, но той очевидно го постига.
  Толкова романтична и толкова прекрасна! Напълно си струва да се прочете и аз горещо я препоръчвам! Допуснах грешка като я подцених в началото и сега я обикнах напълно. Ако някой се колебае дали да я прочете, няма какво да му мисли - непременно трябва да я прочете, защото е толкова уникална и пленителна, че рядко можеш да прочетеш така добре написана история, която да те плени изцяло.
  Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар