сряда, 2 декември 2015 г.

Среднощна корона - Сара Дж. Маас

 КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „СТЪКЛЕНИЯТ ТРОН“

Рейтинг:

  Това наистина е една от най-интересните книги, които съм чела!
  Колкото книгата е интересна и нямах търпение да я прочета, толкова не разполагах с време. Чета я от няколко дни, което при други обстоятелства би било ужасно много време за мен. Ала останах изключително доволна от книгата, тя безапелационно заслужава пет звезди, защото успя да задържи вниманието ми от първата до последната страница, интересна е и ми стана една от любимите.
  Корицата отново е уникална. Червените пламъци изглеждат напълно на мястото си, а героинята напълно отговаря на съдържанието в книгата. Задната корица също е прекрасна и мисля че се влюбих в белите корици на поредицата, невероятни са!
  Действието в Среднощна корона е още по-напрегнато и вълнуващо от Стъкленият трон. Селена вече е кралски шампион и новите разкрития са на съвсем различно ниво. Дори заглавието е напълно подходящо, защото след като прочетох края ми се отвориха очите за доста неща. Харесва ми как са вплетени фантастичните елементи и битките, някак се допълват взаимно. Все повече се убедих, че обичам антиутопиите, защото тази неопределеност във времето и пространството е точно това, което ме привлича в този жанр. Не мога да повярвам, че преди дори не бях поглеждала към тези книги, а те са едни от най-добрите, които съм чела! А още повече се радвам, че издателство Егмонт е решило да издава поредицата, защото това са книги, които си заслужават да се прочетат.
  В първата половина от книгата някак всичко е толкова хубаво, почти... идеално и те кара да се надяваш до края да е така. Когато нещата заеха пълен обрат си мислех, че не е редно всичко да се разваля по този начин, но сега съзнавам, че точно така е трябвало да се стекат нещата. В крайна сметка авторката е взела най-правилното решение и много харесвам начинът ѝ на писане.
  Селена Сардотиен е една героиня със смесени качества, на която се възхищавам истински. Толкова се надявах нещата между нея и Каол да потръгнат, но това все пак не е романтична история и именно заради това харесвам поредицата, всъщност. Въпреки че ми става гадно за Дориан, защото показва много хубави качества и е добър според мен, но щастието така и не му се усмихва. Бях повече от изумена при разкритията за него. Наистина не очаквах подобно нещо, но това сякаш е нищо когато стигнеш до края. Авторката съвсем успешно е прикрила тези загадки и това адмирирам още повече у нея.
  Мога само да кажа, че тази книга е невероятна и напълно си заслужава да се прочете. Абсолютно я препоръчвам заедно с останалите от поредицата Стъкленият трон. Среднощна корона е тази тръпка, която те подтиква като трамплин да прочетеш и останалите книги.
  Много благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар