понеделник, 14 март 2016 г.

Слепият херцог - Теса Деър

Рейтинг:

  Почти бях забравила какво е да четеш една хубава любовна романтика. В последно време толкова бях захласната по фентъзи и трилъри, че пренебрегнах третия жанр, който много обичам - романтика. Преди четях повече такива книги, но предпочитанията ми се разшириха, но това не означава, че спрях да харесвам тези. Всъщност любимите ми любовни романи винаги са биле историческите, много малко са съвременните романи, които да са ми харесали.
  Най-напред книгата привлече вниманието ми с корицата си, която е просто невероятна! Толкова се радвам, че издателство Егмонт не са оставили оригиналната, защото тази е в пъти по-хубава. Много обичам точно този цвят червено, който е използван на корицата, а шрифтът на заглавието е много красив и ме радва, че е използван за началната буква от думата във всяка глава. Когато я видях, вече знаех, че искам да прочета тази книга. Прочетох резюмето и наистина се убедих, че трябва да я прочета.
  Слепият херцог е един очарователен, хубав и вълнуващ роман, който напълно си заслужава да се прочете. Имах съвсем различни предположения за това, което може да се случи в книгата, но мисля, че ми хареса повече това, което в действителност представлява, от колкото очакванията ми.
  Изолда Гуднайт е жена, която е свикнала да се справя сама в живота и си няма никого след като баща ѝ умира. На плещите ѝ винаги е тежала отговорността за много неща. Въпреки нейните романтични очаквания и представи, за мен тя е силна героиня, защото се изправя пред трудностите и не се отказва, а за това са необходими характер и воля, които тя притежава. Неразбираемо е защо има толкова ниско мнение за себе си при положение, че има хубава тъмна дълга къдрава коса, а смятам, че къдравите коси са много красиви. Може би се обяснява с това, че в миналото са били на пиедестал блондинките, а не брюнетките. Лично аз смятам, че една тъмна къдрава коса е много по-хубава от руса и права.
  Херцогът на Ротбъри е точно типът мъже, които ме привличат. Той е дързък, от него лъха на сила, страст и животинско привличане. Казва точно това, което мисли и е прям. Точно това качество ценя много, защото не обичам да ме залъгват. Предпочитам суровата истина пред красива лъжа, защото рано или късно тя ще излезе наяве. Рансъм е много красив, но и много твърдоглав. Той е затворен в себе си тип, който не иска да допусне никого до себе си. Според мен инцидентът, заради който губи зрението си, ескалира положението. Но отвъд обвивката му на груб и строг херцог се крие един истински мъж, който е способен да обича.
  Неочакваното им запознанство е тест и за двамата. Тяхната любов е истинска и чиста, точно тази, за която не бях чела много отдавна и осъзнах, че ми е липсвала. Историята им не е от клишираните трудни любови, които преминават през толкова премеждия, че накрая дори щастливият край се обезсмисля, но точно заради това я харесвам. Те си имат и своите трудности, които има всяка двойка и това е нормално, но самата книга ми подейства като отдих, глътка въздух след тежък ден. След всички натоварващи книги, които бях чела, тази направо ме ободри.
  Тази книга върна желанието ми за хубавите романтични романи и ме мотивира да дам шанс и на други книги, за които съм се съмнявала. Тя сякаш рестартира сетивата и ума ми на друга вълна. В натовареното ми ежедневие в момента, направо имах нужда от това. Наистина харесвам тази книга и тя със сигурност е една от любимите ми.
  Много благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

1 коментар:

  1. Не знаех за тази книга и не харесвам много романтиката, но твоето ревю и увлекателният стил на писане, с който си представила книгата ме накара да искам да прочета. Браво! Надявам се и на мен да ми хареса толкова.

    ОтговорИзтриване