четвъртък, 14 септември 2017 г.

The School Book Tag


За малко да започна с моите съболезнования. Идва най-ужасният период за всеки ученик (никой да не се преструва, че не е така, всички знаем, че е). Повярвайте ми, искрено съчувствам на всички, които от 15-ти септември пак тръгват на училище. Надявам се да не ви остава много, а ако - пожелавам ви огромно търпение и стоманени нерви, определено ще ви трябват. От няколко дни се чудя какъв таг да направя и в крайна сметка се завъртя около училище (че как няма). Видях го от Nut Free Nerd - много харесвам този блог. Не исках да е нищо Back To School и това с учебните предмети ми се видя най-неутрално (или колкото е възможно да е). Е, да започваме.

1. Математика - Коя книга те обърка до толкова, че те замая?

Да си призная, най-напред като започнах да чета Клетниците бях много объркана. Не разбирах за какво става въпрос и какъв е смисъла на книгата. Неслучайно я бях прекъснала и я дочетох почти година по-късно. Тази книга е твърде сложна и самата проблематика не е за твърде малък човек, трябва ти определена възраст и зрялост, за да се захванеш с калибъра на Виктор Юго.


2. Английски език - Коя книга има красиво писмено изразяване?

Тук очевидно става въпрос за литература, но тага е английски и ами логично е да е този предмет. Красиво написана книга... Не знам, не съм се замисляла за това. Може би харесвам стила на Сара Дж. Маас и ми харесва нейното изразяване.

3. Физика - Кой е любимият ти герой с научно мислене?

Не съм много по научната фантастика, да не говорим, че мразя физиката (най-гадният предмет на света, отврат! редом с биологията, разбира се, така се радвам, че се отървах от тях). Но пък се сетих за точния герой, само дето не ми е любим. Наташа от Слънцето също е звезда - тя е само наука, наука, наука. Чак е досадно.


4. Химия - Коя е любимата ти книжна двойка?

Имам лоши спомени от химията, но въпроса е подходящ за предмета. Но е и трудно, харесвам Джейс и Клеъри, Зи и Бела, Фейра и Рис както и много други двойки. Много е трудно да посочваш само една като се сещаш поне за десет, ох.

5. Биология - Кой е любимият ти герой?

Това е по-трудно и от въпроса за двойките. Харесвам Джейс, Уил, Теса, Зейдист, Елин/Селена, Фейра, Рис, Дориан... Списъкът е бая дългичък.

6. Френски език - Коя е любимата ти чужда книга?

 Какво съвпадение, че знам и френски, чудно. Хм, май друга литература освен преводна аз не чета, така че всяка книга би ставала. Но да речем Рубиненочервено, защото не е от английски.



7. Изобразително изкуство - Съдил/ла ли си книга по корицата, дори и да не си искал/ла?

Мисля, че няма някой да не е дори неволно. Аз не исках да дам шанс на Двор от рози и бодли, най-напред корицата ми беше странна и бях дръпната. Нещо и резюмето не ме беше грабнало и заради това я прочетох едва няколко месеца след излизането ѝ на български. Но пък абсолютно опроверга мнението ми и се влюбих не само в нея, но и в самата поредица.

https://www.instagram.com/p/BMTBqNnjzSa/
 
8. История - Коя е последната историческа книга, която чете?

През лятото четох пак доста такива. Последно беше Още по-скандално от поредицата Скандално. Сладки са, но не е хубаво да се прекалява с едно и също нещо, защото ти става банално.



9. География - Коя литературна дестинация би искал/ла да посетиш?

Много искам да посетя Притиан. Харесва ми, някак всичко е мой тип и много бих искала да го посетя. Харесват ми и елфите, а и Двор от рози и бодли е една от най-любимите ми поредици.


10. Драма - В коя книга мислиш, че има прекалено драматичен герой?

Драмата би трябвало да е актьорско майсторство или нещо такова, ние нямаме такъв предмет тук, в Америка имат (аз се сещам за това от High School Musical). За по-драматичен герой от Хюма от Тайни не бих могла да се сетя. Тя е просто като мекотело! Реве за всичко ама БУКВАЛНО! Тя минава всякакви възможни граници за драматично, уверявам ви. И по-добре не четете тази книга, после ще ви се иска да я унищожите(не го правя само заради прекалено хубавата за нея корица).

Тагвам... всеки, който желае да направи този таг (само споменете, че сте го видели от мен)!

Няма коментари:

Публикуване на коментар