петък, 1 май 2015 г.

Незабравима Разходка - Никълъс Спаркс

 Рейтинг:

  Книгата ме плени още със самото начало. Първо бях видяла филма, който така и не съм гледала, но ми стига и че прочетох книгата. Тя е наистина малка и се чете изключително бързо, но е достатъчно съдържателна и пленителна.
  Никълъс Спаркс е друг мой любим автор. Той си е истински класик, а една немалка част от книгите му са екранизирани и това си е направо похвално. Мога да се сетя за дузина имена, които имат филми и то все с прочути актьори като например Шейн Уест, Майли Сайръс, Зак Ефрон и други. Имам желанието да прочета и други негови книги, но така и не съм се наканила.
  Историята на Джейми и Лендън е красива и тъжна едновременно. Адски гаден е края, защото тя е болна от рак, но пък умира щастлива. Изумена съм от факта, че още в самото начало на запознанството им е знаела, че той ще се влюби в нея, просто е предусещала какво ще се случи.
  Препоръчвам я на всеки, който чете романтика, защото е уникална и си струва да отделиш малко от времето си за нещо като това. Няма да отнеме повече от няколко часа, гарантирам го, а и след това ще те накара да се чувстваш удовлетворен, че си я прочел и че си бил част от тази незабравима разходка...

Няма коментари:

Публикуване на коментар