понеделник, 4 май 2015 г.

Seven Deadly Sins Tag

Седемте смъртни гряха


1. Алчност
Коя е най-евтината ти книга?

Миналото лято си купих Загадъчни ухания от Хеликона само за 5лв, но иначе всичките ми електронни книги, които имам са безплатни.

2. Гняв
С кой автор имаш любовна/омразна връзка?

Наистина много харесвам Незабравима разходка от Никълъс Спаркс, но никой друга не ми се струва чак толкова интересна, значи може да се каже, че с него има нещо такова.

3. Ненаситност
Коя книга те завладява отново и отново без свян?

Рядко ми се случва да искам да “препрочета“ някоя книга, но с Пробудена любов, от Братството, мога да направя изключение и то безброй много пъти.

4. Ленивост
Коя книга си пренебрегвал(а) поради мързел?

Аз съм ужасна в каненето да правя каквото и да е. Започнах да чета Клетниците още миналата година, септември, но я зарязах много бързо, защото не ми се четеше, мързеше ме прекалено много, за да прочета толкова голяма книга.

5. Гордост
За коя книга говориш най-много с цел да звучиш като интелектуален читател?

Добре, признавам си, че говоря доста за книгите на Виктор Юго, които съм чела или чета понеже когато кажеш това име определено се предизвиква доста силно впечатление и определено се чувствам горда, защото това име в литературата си е много голямо и книгите му не са никак леки за четене.

6. Похот
Какви качества според теб са най-привлекателни в мъжки или женски персонаж?

В мъжете харесвам силата, мъжествеността, чувството да брани любимата си, смелостта и май буйния нрав. При жените ми харесва хитростта, ловкостта, силата(но колкото да бъде една силна и независима жена), бистрия и креативен ум.

7. Завист
Коя книга най-силно желаеш да получиш като подарък?

Книга ли? Искам цяла библиотека, но за сега има само да си мечтая. Няма начин да получа всичките книги, за които си мечтая. Искам една огромна библиотека като по филмите, не, искам тази като в Красавицата и звяра, тя е съвършена!


Тагвам:
 
Yuli Atta, Йоана, Илияна, Ева К., Nikki, Jeina и К. Димитрова . Иначе всеки, който желае да направи тага може да се смята за тагнат. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар