понеделник, 4 май 2015 г.

The Book Life Tag

Кои ще бъдат родителите ти?

Люси и Пол от трилогията Скъпоценни камъни. Смятам, че са идеални за тази цел и все пак двама с гена за пътуване във времето биха били доста яки родители.

Коя ще бъде сестра ти?

Пейн, от Братството на Черния кинжал, за нея е книга девета - Неукротима любов. Тя е своенравна и независима, точно такава сестра бих желала ако имах, понеже аз нямам нито братя, нито сестри.

Кой ще бъде брат ти?

Ривендж бих казала е страхотен пример за брат. Неговата книга от Братството е седмата - Отмъстена любов. Той ми е другият любимец след Зейдист и определено характерът му ми се нрави и то доста. Обича сестра си и когато засегнат някого, когото обича е готов да го защити.

Кой ще бъде домашният ти любимец?

Обмислям да е Бу, това котенце е истински почетен член на имението на Братството, а и все пак е домашен любимец на кралицата им и да добавя, аз обожавам котки следователно той е перфектен за мен!

Къде ще живееш?

Мечтая да живея в Лондон, това е най-любимото ми място и колкото и да харесвам другите световноизвестни градове, този си остава на първо място.

Къде ще ходиш на училище?

Понеже не съм чела книги с училище, единственото, което ми хрумва е това на Гуен от Скъпоценни камъни.

Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка?

Оливия от Бевълстоук, тя е забавна и си пада малко лудичка, но точно такъв тип приятелка идеално се допълва на мен, точно заради това тя ми се струва почти перфектна за целта.

Кой ще бъде значимият за теб човек?

Зейдист, нищо че е обвързан, аз пак си го харесвам и за мен си е съвършен. Той ми е любимия от Братството и неговата книга ми е най-интересна от всичките.

Тагвам:
 
Yuli Atta, Йоана, Илияна, Ева К., Nikki, Jeina и К. Димитрова . Иначе всеки, който желае да направи тага може да се смята за тагнат. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар