събота, 2 май 2015 г.

The Book Courtship Tag

Ето и още един таг от мен.

1. Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата 
Първоначално харесах Изборът заради корицата, но после харесах самата книга. Същото бе и със Загадъчни ухания, но там главно харесах само нея.

2. Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето 
Е, Изборът наистина ме заплени с корицата си, но и резюмето не отстъпваше по нищо на нея.

3. Сладки приказки - Книга, която е написана много добре
Мога да твърдя това за всяка една книга от Братството, някоя малко повече от друга, но това е маловажно.

4. Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата. 
Тъмна любов, от Братството на Черния Кинжал. Едва ли щях въобще да започна поредицата ако една приятелка не ми я бе подарила, заради което съм й ужасно благодарна.

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ
През лятото докато четях Братството постоянно си мислех какво ще стане когато прекъсвах вечер до където съм стигнала. Всеки път очаквах да разбера какво ще стане по нататък след като винаги спирах на място, което е интересно или пък да разбера нещо конкретно.

6. Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите
Най-любимата ми от Братството - Пробудена любов. Тя е за Зейдист и много често си припомням някои части от нея.

7. Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате 
Трилогията Скъпоценни камъни, беше наистина уникална!

8. Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели
Литературата, която чета е за моята възраст и едва ли нашите ще са във възторг, че чета за вампири... На тях не бих ги препоръчала никога, но на приятели да, стига да чета, въобще, защото повечето не го правят.

9. Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще
Не обичам да препрочитам нещо, което вече съм прочела, неслучайно никога не съм го правила. Така че едва ли и за в бъдеще ще го направя.

10. Споделете любовта си: Кого тагвате?
Ами понеже не познавам почти никой блогър.. Ще тагна само Юли, но ако някой желае да направи този таг може да се смята за тагнат! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар