петък, 1 май 2015 г.

The (non)Ultimate Book Tag

 I.
Правила на тага:
1) Поставете тези правила.
2) Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3) Отговорете на въпросите от по-долу.
4) Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5) Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6) Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.

 II.

III.

1. Какво четете в момента?
Каня се да продължа Клетниците(първа и втора час, един том е), която зарязах преди месеци. Този път обаче наистина ще я прочета, само е въпрос на време кога.

2. Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите?
Мисля, че да. Забравих, че си изтеглих в електронен вариант Целувка за Ана, Звезди за Лола и Рисунка за Айла. Пък да не говорим, че имам още три нови книжни книги, които ще чета навярно лятото, а Клетниците има и втори том.

3. Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?
Ще преобразувам малко въпроса като посоча петте книги, които съм искала да прочета, но съм се отказала.
1) Ана Каренина - Лев Толстой. Но щом видях, че е 1 000+ страници се отказах тотално.
2) Вината в Нашите Звезди - Джон Грийн. Така и не можах да се наканя да я прочета, не знам защо, но нямам желание да го правя и за разлика от всички, които масово харесват този автор на мен не ми допада особено.
3) Любовникът на Лейди Чатърли - Дейвид Лорънс. Тя е част от "Златната колекция на XX", която имаме и ми направи впечатление, но не съм прочела нито една от всички четиридесет книги в цялата колекция.
4) Дневниците на вампира - Л. Дж. Смит. Започнах я и прочетох само десет страници, но се отказах, защото сериалът е по-хубав.
5) Здрач - Стефани Майър. Така и не проявих желание да ги прочета, заедно с Дневниците и Малки Сладки Лъжкини ги изтрих, но за разлика от тях, филмите също не ми харесват.

4. Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега?
Списания БРАВО в една кутия.
5. Коя е най-лошата книга, която сте чели?
Бих казала, че повечето от литературата са ужасни, не че съм прочела дори откъсите в нея, но някои съм и мога да твърдя, че ги ненавиждам!

6. Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва?
 На 100% без капчица съмнение мога да посоча трилогията "50 нюанса". Е, то по-голям абсурд от това не съм виждала! Пълна излагация, която е срам и позор за всяка сносна книга. Не просто е надценена, а свръх хиперболизирана! А като се сетя, че исках да гледам филма в киното.. добре, че не си дадох парите на вятъра за тази пълна безсмислица, сега ще мога да си купя четвъртата книга от Избора.

7. Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите?
Препоръчвала съм само на 1-2 приятелки, защото всички останали в обкръжението ми не четат и няма смисъл да повдигам подобна тема пред тях, защото ще ме смятат за извънземно. -_- На моята сродна душа библиофил препоръчвам всичко, което прочета.

8. Кои са трите ти любими поеми?
Не мисля, че имам, не си падам по поезията.

9. Къде обикновено купувате книгите си?
В книжарниците Хеликон или Приятели, но повечето ми са безплатни от различни сайтове за е-книги.

10. Къде обикновено четете книги?
У нас, на моя любим стол.

11. Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене?
Не. Най-важното бе корицата да ми хареса, защото ако тя е хубава, значи и вътре ще е така.

12. Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е толкова хубава, че не може да я оставите?
Всяка книга, на която ми останат малък брой страници, чета докато не я завърша колкото и време да ми отнеме, все пак едни нищожни 20 страници да ги оставям за другия ден?

13. Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"?
Ако под това се има в предвид да изкажа нереалното си мнение, то не знам да е имало такава.

14. Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата?
Да си призная, да. Точно заради корицата си купих Загадъчни ухания, защото ме заплени веднага, но и резюмето бе интересно.

15. Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете?
"Коледа в гората", това малко съкровище бе мой абсолютен фаворит.

16. Коя книга промени живота ви?
Иска ми се да посоча Бъдете силни на Деми Ловато, но не знам, за сега не виждам много голям ефект над мен, но определено си е струвала, не го отричам.

17. Кой е любимия ви откъс от книга?
" Фюри облече набързо някакъв анцуг.
- Искаш ли храна? Ще отида до кухнята.
Очите на Бъч изразиха блаженство.
- Наистина ли ще я донесеш чак дотук? Искаш да кажеш, че
няма да ми се наложи да помръдна?
- Ще ми дължиш услуга, но да, готов съм да направя това
за теб.
- Ти си бог.
Фюри облече набързо тениска.
- Какво искаш?
- Каквото има в кухнята. По дяволите, направи ми услуга и
довлечи целия хладилник тук. Умирам от глад. "
Из Пробудена любов от Дж. Р. Уорд

18. Кои са петте ви любими автора?
Дж. Р Уорд, Кийра Кас, Виктор Юго, Никълъс Спаркс и Джулия Куин.

19. Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете?
Не се сещам за такава, може би Загадъчни ухания на М. Дж. Роуз, защото е хубава, но не е особено популярна и дори не знам колко хора са чували за нея.

20. За кои 3 книги сте "евангелист"?
Не схващам въпроса, но не мисля, че има такива.

21. Кои са любимите ви книги от автора за първи път?
Ами всички книги, които харесвам от тези автори(18-ти въпрос) са в блога ми и всеки може да види заглавията им.

22. Коя е любимата ви класическа книга?
Парижката Света Богородица на Виктор Юго.

IV.

А сега трябва да тагна някой. Единствено се сещам за Юли, дано не станах досадна вече. И, разбира се, всеки останал, който иска да направи тага, може да се счита за тагнат.

2 коментара:

  1. Когато видях откъса от Пробудена любов реакцията ми беше "О - о (представи си го казано по много миловиден начин), Братството!". Тази поредица направо ми е влязла под кожата.

    ОтговорИзтриване
  2. Тагвай ме на всеки таг! Харесват ми.

    ОтговорИзтриване