петък, 15 май 2015 г.

Wicked Nights - Gena Showalter

 КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „ANGELS OF THE DARK“

  Тази поредица е продължение(spin-off series) на Лордовете на подземния свят.  Ала същевременно си е напълно отделна и независима. Хареса ми фактът, че не се дублираха неща или сценки от другите книги, даже самите Лордове бяха споменати на четири-пет места максимум в трите книги и то само имената на някои от тях. Ангелите, на практика, са си нещо коренно различно.

Рейтинг:

  Първата книга е за Зачарел(произнасям си го нещо приблизително до това, на английски е Zacharel, по-добре ми звучи от Закарел). След като съм прочела и трите излезли до момента все още си оставам на мнение, че от Ангелите той си ми остава любим.
  Корицата е доста хубава, така де мъжът ми харесва, но момичето не е особено..красиво. Добре де, има толкова много по-хубави японки, можеха да намерят някоя в пъти по-подходяща за ролята на Анабел.
  Още от самото начало Зачарел ми хареса, че има черна коса и зелени очи, една доста изпепеляваща комбинация. Харесва ми неговият избухлив нрав и всичко в него. Веднага ми стана ясно, че той ще ми е любимия. Както и в предната поредица, запалих се веднага по първата книга.
  Анабел е затворена в една психиатрична клиника, защото може да вижда свръхестествени създания, а навремето е станало нещо, за което са я обвинили, но тя не може да се защити тъй като извършителят е бил някакъв демон, а тя не може да обясни това на хората, и следователно я смятат за луда.
  Книгата и въобще поредицата е много интересна и лично аз наистина я препоръчвам. Дори ми се струва по-хубава и от тази на Лордовете. Може би е леко прибързано да казвам това, защото ще има още доста книги от тази поредица(да се надяваме), но тази си им остава любимата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар