петък, 26 юни 2015 г.

Favourite Genre Book Tag

След наистина доста голяма пауза понеже бях доста заета, най-сетне мога да си отдъхна за малко и реших да направя този таг, на който отдавна съм хвърлила око. Видях го от Юли и реших да го направя.


1. Кой е любимият ви жанр?

Фентъзи.

2. Коя е любимата ви книга от този жанр?

Оу, доста труден въпрос. Обожавам Братството на Черния кинжал и любимата ми книга от поредицата е третата - Пробудена любов.

3. Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр?

Тъмна любов, от Братството. Ако една приятелка не ми я бе подарила за рождения ден миналата година никога нямаше да започна да чета фентъзи и затова съм ѝ адски благодарна!

4. Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по – голямо внимание.

Lords of the Underworld са бест селър на New York Times, за което съм абсолютно съгласна, но не по-малко добри като поредица са и книгите от Atlantis на същата авторка.

5. Кое е нещото, което най – много ви дразни в книгите от този жанр?

Първо се замислих какво може да е, но сега се сетих. Когато два различни вида са враждуващи или просто нещо, което да забранява любовта между двама души. Или ако единият се влюби в човек и изникне проблема как ще заживеят щастливо като той/тя ще започне да старее и няма да живее толкова дълго. Май това е най-гадната част, според мен.

6. Назовете автори/поредици от този жанр, които са в списъка ви „трябва да прочета”.

Като за начало трябва да си вляза в Goodreads. В моите to-read имам 52 книги, но естествено няма да изброявам всички, нищо че поне 2/3 от тях са фентъзи. Искам да прочета двете излезли до момента книги от Сага за вода и огън - В морските дълбини и Гибелна вълна. А съвсем скоро ще прочета и Кралят, дванадесета книга от Братството.

7. До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете?

Ох, това също няма да е лесно.
1) Първо искам да посетя Колдуел, града на вампирите в Братството на Черния кинжал.
2) Илеа, измислената страна от бъдещето в Изборът.
3) Атлантида, от поредицата Atlantis.
И май са това или поне за тях се сещам и искам да посетя най-много.

8. Какво още искате да видите от този жанр?

Наистина ако има повече битки или тези, които ги има са по-подробни би било добре. Бих искала да видя повече преведени книги от жанра фентъзи в България, защото не са чак толкова много и повечето са изтъркани като Академия за вампири. Не съм ги чела просто, защото не са ми интересни като повечето, които има преведени тук.

9. Препоръчайте три свои любими книги от този жанр.

Само три? Е, тогава трябва да са поредици, то аз поединични книги не знам кога чета.
1) Братството на Черния Кинжал
2) Angels of the Dark, но като кажа тях значи автоматично включвам и Lords of the Underworld, от които произлизат те.
3) Atlantis
Всички, без първите, са на английски, защото тук ги няма преведени и ако някой желае да ги чете ще се наложи да е на чужд език, за мен не е проблем, но всеки си прави изводите сам за себе си.

Този път не ми се тагва никого. Който следи блога ми може да направи този таг, ако не го е правил и ако желае, разбира се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар