събота, 27 юни 2015 г.

Inside - Out Book Tag


Правя отново със закъснение, но чак днес видях, че Ники ме е тагнала, за което ѝ благодаря. Струва ми се интересно, но надали ще гледам анимацията. Не знам, аз много рядко гледам такива. Та така, към тага.

1. РАДОСТ: книга, която ви е направила щастливи/която ви е накарала да се смеете.
Общо взето и двете от Бевълстоук са много забавни, но втората, Какво се случи в Лондон, е дори по-забавна. Наистина историята на лейди Оливия и сър Хари Валънтайн е много лека и изключително забавна.

2. ТЪГА: Книга на която сте си изплакали очите.
Обикновено не плача докато чета, не мисля, че дори ми се е случвало, но най-тягостно ми бе на Незабравима разходка, Спарк е истински класик!

3. ОТВРАТ: Дразнещ/отвратителен герой.
Клод Фроло от Парижката Света Богородица беше просто непоносим! Заради него краят бе такъв, а можеше да е къде по-добре.

4. БЯС ЛЮТ: Книга с много битки и екшън.
Битки.. никъде не са чак толкова много. Сещам се, че имаше нещо в The Vampire's Bride, четвъртата книга от Atlantis понеже съм я чела скоро и все още помня детайли.
5. СТРАХ: Книга, която те е поизплашила.
Чак пък да ме е изплашила.. твърде пресилено е. Но Клетниците са малко потискащи и се разказва за ама наистина бедни хора, а нещата, които преживява Фантин са меко казано ужасни.

Тагът беше интересен. Аз тагвам Илияна и Ева К. .

Няма коментари:

Публикуване на коментар