четвъртък, 13 август 2015 г.

Jewel of Atlantis - Gena Showalter

 КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ATLANTIS“

Рейтинг:

  Не може да се каже, че втората книга ми бе една от любимите, просто не бе съвсем в мой стил. В резюмето се съдържа точно едно изречение, което си е чист спойлер и това не е никак честно, въпреки че аз го пренебрегнах тотално и изобщо не си го спомнях по време на четенето на книгата - по-интересно е сам/-а да откриеш това от колкото да го прочетеш и да развалиш всичко. Така се губи елемента на изненадата.
  Корицата също не ми грабна вниманието, струва ми се твърде..обикновена. Предпочитам по-впечатляващите неща, а семплите далеч не са по мой вкус. А някак на мъжа все едно му личи, че не е никакво друго същество освен просто човек.
  Джуел, буквално бижу от английски, не е типът героиня, който да ме грабне от първия миг - тя е съвсем невинна и непокътната. Цялата тази невинност ми е малко в повечко, но не твърдя, че книгата не е хубава. А пък Грейсън е агент и като всички други си държи на мисията. Както казах, не съвсем в мой стил, но все пак не беше лоша. Книгата носи името Бижуто на Атлантида поради една основна причина - камък, който притежава сила отвъд всяка друга и притежава доста свръхестествени способности, които карат всеки крал/кралица да го желае за себе си, дори хората, защото с него ще си осигури предимство, но ако камъкът не е камък, а живо същество?
  Не съм голям почитател на втората книга, по-скоро не бих я препоръчала, но все пак това е поредица и не може да се прекъсне ей така ако не ти се чете. Все пак това е като една верига, която ако я прекъснеш не можеш да я съединиш отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар