петък, 12 юни 2015 г.

The Darkest Craving - Gena Showalter

КНИГА ДЕСЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „LORDS OF THE UNDERWORLD“

Рейтинг:

   “Казват, че съм почти толкова опасен колкото цунами.” - Кейн, Лорд от подземния свят
  “Аз съм наричана цунами.” - Джозефина Ашлинг

  Кейн може би има един от най-ужасните демони - Бедствието(Disaster). С него нямат никакъв контакт и той е повече от зъл, той е чудовище. Може да причини всякакви бедствия, глобални катастрофи като земетресения, наводнения и прочие. За разлика от останалите Лордове, които си общуват със своите демони, Кейн никога не го е правил със своя, защото е чисто и просто НЕВЪЗМОЖНО.
  Това е третата жълта корица. Докато другите бяха малко по-светли, тази е доста искрящо жълта. Харесвам жълтото, но само ако е светлия и свеж лимонен цвят, а този далеч не е такъв.
  Когато се влюбва в Джозефина и отива в нейния свят, за да я спаси от собственото ѝ кралско семейство, демонът не е на същото мнение и ще направи всичко възможно, за да ги раздели. Този път единственият изход, за да се отърве от него е смъртта, но не може да остави подобно нещо да всява терор по света и затова се изправя пред пълна дилема. Принуден е да направи най-тежкия избор в живота си, но накрая всичко си има своят щастлив край, но зависи какъв е неговият...
  Кейн винаги ми е бил безразличен, просто нито съм го харесвала толкова, но и не ми е неприятен, затова мога да го опиша с една дума какъв е за мен: неутрален.  Джозефина наистина е преживяла дори твърде много и каква е вината ѝ? Че е дъщеря на краля от друга жена. А да не говорим за шибаната ѝ полусестра, принцесата, която си прави каквото си поиска и накрая кой търпи наказание за нейните провинения? Джозефина. Това нещо при феите е напълно лишено от всякаква логика! Какво като е принцеса, тя трябва да понася последствията за глупостите си, не невинното момиче. И тези феи(fae) далеч не са сладките феички, които всеки е виждал по детски филмчета, напротив, те са много по-опасни и ужасни от това.
  Поради тези неща, които не харесвам в книгата някак се получи тя да ми е неутрална(50 на 50) и то най-вече заради ужасния демон на Кейн и злощастията на Джозефина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар