петък, 26 юни 2015 г.

Единствената - Кийра Кас

КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ИЗБОРЪТ“

 Рейтинг:

  Тази може би е най-красивата от трите рокли. Това бялото е направо разкошно! Наистина може би най-много се радвам, че притежавам точно тази книга в библиотеката си от трите, но аз така или иначе имам всяка от поредицата и не възнамерявам да променя това дори да се чудя къде да ги слагам тъй като не разполагам с голямо място за книги.
  През цялото време тръпнех в очакване да разбера какво ще се случи, а като прибавим, че бях на училище и нямах достатъчно време да чета почти изгарях от нетърпение да я завърша. Четох я следобед през цялото ми оставащо свободно време тъй като бях първа смяна, но трябваше да я прочета непременно след дългото чакане от два месеца!
  Тук вече бе нещо като развръзка, но и същевременно кулминация за историята на Америка Сингър. Нямам думи, с които да опиша впечатлението си и тръпката до последно да разбера какво ще се случи, особено след тези бунтовнически нападения, които ме навеждаха към отрицателни мисли за самия край.
  Единствената е наистина увлекателна и страшно запленяваща книга! Може би като за финал е наистина страхотна, не си представях съвсем такъв завършек, но.. този също не пада много по-долу от очакванията ми.
  За да съм честна, от самото начало на мен ми харесваше повече Максън, не само защото е принц, въпреки че и това основание не е за изхвърляне, но някак си отиваше повече с него. Още от първата им среща, при която нещата се развиха не особено дружелюбно, тъй като Америка не беше никак любезна, но като се сетя какво друго е правила май това беше най-малкото.
  Една наистина уникална история и един подобаващ край! Както пише и на корицата на книгата, победителката е само една! Препоръчвам я заедно с предходните две, разбира се, няма как да ги пропусна. Заслужава си да прочете и трите книги, които не са чак толкова дълги и непосилни и даже ще се учудите колко бързо е минало времето четейки тези невероятни произведения!

Няма коментари:

Публикуване на коментар