четвъртък, 4 юни 2015 г.

The Darkest Whisper - Gena Showalter

КНИГА ЧЕТВЪРТА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „LORDS OF THE UNDERWORLD“

Рейтинг:

 Тази книга се нарежда на второ място по привличане на интереса ми. Тя е за Сабин, воинът свързан със Съмнението(Doubt). Той може да нашепва противоречиви мисли в умовете на всички, с което да всее смут и съмнение, храната за неговия демон.
  Корицата ми допада, този лилав оттенък е много приятен, точно какъвто го харесвам. Само че ако и мъжа беше с по-дълга коса всичко щеше да е идеално, но уви, няма пълно щастие.
  В търсенето си на четирите реликви необходими за откриването на кутията на Пандора с цел нейното унищожение, която е единствения начин демоните да бъдат победени, но ако бъдат откъснати от Лордовете те не биха могли да съществуват, защото са свързани с тях и от това зависи живота им, Сабин се натъква на нещо необичайно. Първият артефакт, който притежават е „Всевиждащото око“, което вижда в миналото, настоящето и бъдещето, на практика не е предмет, т.е. вещ, а човек. В една пирамида в пустинята откриват най-различни същества държани в плен от техните най-големи врагове - Ловците. И точно там среща Гуендолин, а тя е харпия.
  Сабин ми харесва, защото има нрав, какъвто харесвам. Той е роден лидер и е много твърдоглав, което за мен е чудесна комбинация. Още от самото начало ми направо изключително добро впечатление и затова ми стана втория най-любим Лорд.
  В началото мислех Гуен за плаха и невинна, а се оказа, че в себе си крие нещо далеч по-опасно от колкото можех да предположа. Като харпия е толкова опасна, че не мисля, че има някоя друга нейна посестрима, която да я минава по сила и бързо избухлив нрав, дори от собствените ѝ сестри колкото и силни да са те.
  Тяхната любов е доста бурна и променлива, но точно в това се крие най-вълнуващото в книгата. Точно това ме заинтригува най-много и затова я харесвам така. Определено смятам, че тя е едно от най-интересните четива в цялата поредица ако човек се заеме да я чете цялата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар