неделя, 26 юли 2015 г.

Кралят - Дж. Р. Уорд

 КНИГА ДВАНАДЕСЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „БРАТСТВОТО НА ЧЕРНИЯ КИНЖАЛ“

Рейтинг:

  Всъщност едва сега осъзнах, че не бях направила ревю на Кралят, въпреки че я прочетох още миналата седмица. Бях с пълното съзнание, че съм и не ми идваше дори на ум, че може да не съм, но когато видях публикациите си ми стана ясно, че съм забравила.
  Първо ще кажа, че отлагах тази книга от пет месеца или там от когато излезе. Защо? Е, на това не мога да отговоря. Нямам идея защо исках да я чета лятото и така да си натрупам още и без това пълния списък. Друг път няма да правя подобни глупости, но този път станалото - станало.
   Много държа да коментирам корицата. Възхитителна е! Мъжът използван за снимката и един вид ролята на Рот е повече от секси(все пак аз обожавам мускулести мъже, а този е страхотен!). А лилавото... страхотен нюанс, който ме кара още повече да харесвам корицата! Любопитно ми е каква ли ще е на следващата, тринадесета книга, защото нали Ибис си има свои собствени корици, които впрочем, са уникални.
  Но към книгата. Най-напред ще отбележа, че този път нямаше нито една сцена, отделен епизод един вид на някой лесър, даже почти не бяха споменати и направо се изумих. Обикновено не само, че присъстват, но и са такъв важен субект, а тук... Въртяха се сцени главно около Бет и Рот, Сола и Асейл, Трез и Селена... Поне тези три двойки ми направиха най-голямо впечатление.
  Още от преди знаех, че тази книга не е за Рот и Бет, а за тяхното дете или по-скоро нещата се въртяха около това тъй като то не е родено, че да става дума за него самото. През цялото време се чудех какво ще стане, защото и двамата имаха основание за бебето и бяха прави, така че дори не знаех какво може да се случи. Най-вече се опасявах от някое тъжно развитие. Прочетох я доста бързо, така де тя е само 500 и нещо страници, а аз съм чела над 1300, нормално е да ми се струва малка.
  Май открих „сродната си душа“. Асейл е секси, готин е и отговаря напълно на критериите ми за перфектен мъж, естествено е и опасен, как иначе? И може да се нарече социопат-убиец, защо ли ми е така познато?
  Въобще книгата е много интересна и не по-малко хубава от предишните. Изумявам се от себе си как съм могла да чакам толкова дълго, за да я прочета, та тя е страхотна и непременно трябва да я прочетете ако не сте още, а следите поредицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар