неделя, 19 юли 2015 г.

The Sick Book Tag

Бях на почивка и дори не разбрах, че съм тагната(не че бих го направила съвсем навреме ако бях видяла де). И разбира се, да благодаря на Юли, че ме е тагнала. Струва ми се странно интересно, все пак аз такива странности си имам, че мога ли да виня един толкова безобиден таг? Та така, да пристъпя към тага, а едни уточнения преди това за него ги е писала тя и не възнамерявам да ги пиша и аз.

1. Диабет- сладка книга, наистина сладка.

Тайните дневници на мис Миранда Чийвър, наистина сладка и романтична!

2. Едра шарка- книга, която си прочел веднъж и никога повече няма да прочетеш.

Прочетох Ухание на мрак, но втори път няма да се подлъгвам по красива корица. Сега в Хеликона е намалена и преди бих си я взела без да се двоумя, но след като знам за какво става въпрос не бих си дала парите за нещо подобно.

3. Грип- книга, която се разпространява като вирус.

Вината в нашите звезди и всички на Джон Грийн. Не мога да ги възприема и това е. Твърде сладникави са за моя вкус и по-скоро ще прочета нещо от училищната литература, но нищо не е в състояние да ме убеди да прочета някоя от неговите.

4. Цикъл- книга, която четеш всеки месец, година или просто често.

Аз също не препрочитам книги, никога. Но ако го правех.. бих препрочитала отново и отново Пробудена любов, обожавам я!

5. Безсъние- книга, която те е държала будна цяла нощ.

Докато четях Граф Монте Кристо към края вече си умирах да разбера какво ще се случи, но последно четох Железният изпит и понеже късно започнах да я чета и трябваше да си лягам, та нямах търпение да я завърша, защото много ме заинтригува.

6. Амнезия- книга, която е забравена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно впечатление.

Не харесвам всички книги от 50 нюанса, просто не струват изобщо. Както и “След“.

7. Астма- книга, която те остави без дъх.

Може за някои да прозвуча странно, но едни от най-любимите ми книги са Клетниците и Граф Монте Кристо.


8. Недохранване- книга, която не дава храна за размисъл (едно наум, че забравих израза и две наум, че иначе няма смисъл с "болестта".)

Ами.. Загадъчни ухания. Така де, накрая нямаше голям смисъл и не мисля, че би дала каквото и да било, най-малко пък нещо за размисъл.

9. Travel sickness (мислех си за морска болест, ама не е същото)- книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството.
Трилогията Скъпоценни камъни(не ми се изброяват книгите), Изборът, Парижката Света Богородица и др.

Няма коментари:

Публикуване на коментар