събота, 1 август 2015 г.

Summer To Be Read List (Part 2)

Докато част първа бе по-сигурната, тази.. не се знае дали ще прочета всички от изброените книги, защото не се знае дали ще ми хареса като започна да ги чета. Част първа са книги, които сметнах да чета от пръв поглед като видях резюмето или просто ми се струва, че са интересни.

Та да започна, а пък накрая на август ще си проличи дали ще ги прочета...

1. The Siren
Тази книга я видях преди доста време и отдавна я имам на лаптопа, но така и не се бях наканила да я чета. То първо и не четях на английски и затова не се наемах да го правя, но сега нещата стоят по друг начин и може да я прочета ако ми стане интересно де. Бях я видяла в официалния сайт на Кийра Кас още докато четях първата книга от Избора и се бях запалила по нея и много ми се щеше да я прочета тъй като знам що за автор е и ми харесва.



 2. Шерлок Холмс
Всъщност ми се иска да прочета новите книги Младият Шерлок Холмс и поради това една приятелка ме посъветва първо да прочета оригинала и ето че си ги намерих и ще ги чета. Казвам ги, защото намерих тези три тома от в. Труд, в които са всичките части на Шерлок Холмс и за да се улесня да не ги търся поотделно избрах тях да прочета.

3. Младият Шерлок Холмс: книга 1
Всъщност исках да прочета тази книга, но тази поредица е от съвременен автор и не е същото като оригинала все пак и затова реших да послушам съвета на приятелката ми да прочета първо оригиналите на Артър Конан Дойл.

4. Тримата мускетари
Още преди си бях изтеглила да чета книгата, но се отказах, но сега пак се върна желанието ми. Тя също е от Александър Дюма-баща както Граф Монте Кристо, но за разлика от него е само 400 и нещо страници, а не 1300. Аз съм огромен фен на филма на Дисни от 1993 и съм го гледала над стотина пъти и пак мога да го гледам. Дори последно си го пуснах миналата седмица.

5. Паднали ангели
Тази поредица ми се стори интересна, а и до сега май не съм чела за ангели. Но не, спомних си, че съм. Онова продължение на Лордовете - Ангели на мрака се брои, така че няма да ми е за пръв път, но изглежда обещаващо пък и кориците ми харесват(обичам готика). Следващите книги ще са от тази поредица, затова няма смисъл да казвам нещо за тях понеже за тях важи същото като за тази.

6. Терзания

7. Страст


8. Екстаз


9. Влюбени ангели



10. Повелителят на сребърния лък
Това вече е друга книга. Намерих я случайно и ме заинтригува тъй като трилогията се нарича Троя и е едно съвсем различно прочитане на Омировата „Илиада“ от Дейвид Гемел. А и това е последната завършена творба на автора преди да почине.


1 коментар:

  1. Аз съм чела и петте книга от поредицата на Лорън Кейт и мога да кажа, че главната героиня маалко ме дразнеше на моменти.Но така или иначе поредицата е интересна. Нямам търпение да напишеш мнението си за книгите :))

    ОтговорИзтриване