понеделник, 31 август 2015 г.

Какво НЕ прочетох през месец август

Възнамерявах да озаглавя публикацията какво прочетох, но като се замислих, по-скоро бе какво не прочетох. Така, нека да видим какво прочетох от нещата, които си бях наумила и какво - не.


Август

През този месец като цяло не четох почти нищо и именно заради това озаглавих публикацията така, но все пак най-напред ще напиша какво прочетох и след това тези, които възнамерявах, но не го сторих.

1. Шерлок Холмс - Артър Конан Дойл
Поредицата за Шерлок се оказа много интересна и ме заинтригува наистина много. Отне ми цяла седмица да прочета всичките, но си заслужаваше. Да, толкова време, но все пак това са цели девет книги и общия им обем възлиза на поне 1700 страници. Повече за Шерлок може да прочетете ТУК.

2. Облакът на смъртта - Андрю Лейн
Точно заради тази книга реших да чета и оригиналът на Сър Артър Конан Дойл. Тя беше не по-малко интересна от другите и мога с радост да похваля Андрю Лейн за съвършената му работа. Сега вече наистина нямам търпение да прочета всичките книги когато излязат на български от Ибис, но за сега ето го ревюто ѝ ТУК.


Да, теоретично погледнато са само две неща. А сега ще обясня и защо така. През първата седмица на август писах една от историите си, а следващата седмица реших да си почивам или с други думи да не правя нищо(все едно правих през останалото време, но както и да е). Точно на 15.08. реших вече да започна да чета и така със списъка, който бях направила ТУК. И така започнах да отхвърлям книгите една по една.
Първа бе Сирената, която се оказа отегчителна. Мислех си, че става дума за истински фентъзи сирени, а не хора(жени), които са решили да станат такива заради някакво разочарование в живота. Просто не си струва да я четете, това не е изобщо фентъзи като хората.
После реших да видя Пандали ангели, които отново се оказаха скучни. Мислех, че историята е за различни герои във всяка книга, а то се оказаха едни и същи и се проследява само тяхната невъзможна любов. За капак на всичко след 4 книги за тях в последната момичето се влюбва в друг. Значи четири книги, за да видя как главните герои всъщност не били сродни души?! Не, мерси.
И накрая се спрях на Шерлок Холмс, с който извадих късмет и ми хареса. Така цялата следваща седмица прекарах в четене на тази книга, а след това веднага започнах и първата от Младият Шерлок Холмс.
И след тези две неща отново бях в “почивка“. Не съм правила почти нищо и само си дремя на компютъра и се занимавам с каквото ми дойде на ума, но не и да чета. Онзи ден отхвърлих и Тримата мускетари, защото филма се оказа по-добър, а книгата е написана в доста скучен старовременен език.
И така месец август си изтече, а пък аз си мързелувах на воля. Но заключението, което вадя от всичките тези отхвърлени четива е, че не препоръчвам да четете The Siren, цялата поредица на Пандали ангели и Тримата мускетари.
А да, остана само една - Повелителят на сребърния лък, която така и още не съм видяла, защото нещо не ми се чете и се занимавам с други неща. Нея предстои да я видя през септември...

Няма коментари:

Публикуване на коментар