събота, 19 септември 2015 г.

Сапфиреносиньо - Керстин Гир

 КНИГА ВТОРА ОТ ТРИЛОГИЯТА „СКЪПОЦЕННИ КАМЪНИ“

Рейтинг:


  Невероятна смесица от минало и настояще, която е едва началото, а краят е далеч.
  Тази корица може би ми е най-любимата, защото обичам синьото и отзад отново изгледи от Лондон, които я допълват съвършено. Едновременно съчетание от миналото и настоящето на този невероятен град, който обожавам!
Щях да пусна ревюто снощи ако не бях толкова уморена, но...
  Втората книга включва и още двама герои, по-точно, други пътуващи във времето, които са били преди тях, но са „изгубени“. Люси и Пол за мен са доста загадъчни образи и исках още когато научих за тях да разбера тайната им и защо са избягали. Надали би могло да е нещо толкова маловажно, че да напуснат семействата си и всичко останало. Наистина тези неща с хронографа ми се сториха много заинтригуващи и ми бе интересно какво би станало когато се затвори Кръгът на дванайсете.
  Но преди всичко намразих ужасния граф Сен Жермен, който манипулира всички в бъдещето, та даже самата аз се чудя как успява като нали той си е заклещен там, в своето време, а контролира наследниците си с невидими нишки. От любопитство написах името му просто така в Гугъл и имаше информация в Уикипедия, че действително има такъв човек, за който се носи легенда, че е живял поне двеста години без да остарее и има теории, че е бил пътешественик във времето. Може би точно тези слухове за този образ са подтикнали авторката да напише тази трилогия и от там са се зародилите идеите ѝ. Не зная със сигурност, но не пречи да предполагам.
  Освен всичко това между Гуен и Гидиън се заражда силна връзка, която обаче е невъзможна, защото двете фамилии на пътуващите във времето, съответно на жените и на мъжете, не се смесват. Това ми се стори малко глупаво. Така де, какво пречи да се събират помежду си ако желаят? Аз лично не виждам нищо нередно щом те се харесват. Според мен наистина си подхождат и то много.
  Като цяло книгата е интересна и тя е съвсем като завръзка на поредицата, но няма да отрека, че бях шокирана най-вече от неочакваните разкрития, защото дори не бях предположила, че могат да бъдат възможни.
 Тази книга е съвсем в кулминационния стадий на цялата трилогия, а развръзката е много далеч. Книгата е страхотна и наистина си заслужава да се прочете. Само че има една подробност, както пише и в резюмето:
 Само не очаквайте да получите отговорите веднага...
 Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар