петък, 23 октомври 2015 г.

Fall Time, Cozzy Time Book Tag

Този таг го видях да се върти из Google+ поне преди десетина дни, но понеже не бях чела нищо и нямах ревюта го оставих за по-нататък. Сега след като имам цели три ревюта реших да го направя, защото е интересен и подходящ за вече напредналата есен. А тази картинка е още по-подходяща тъй като навън е студено, вали и уикенда са ми точно такива плановете - чаша горещ шоколад и книга.

1. Падащи листаСветът е пъстър - изберете книга с червени, оранжеви и жълти  нюанси на корицата

 Това ще е мъничък проблем, книгите ми са все в тъмни или неутрални нюанси, които пък ми харесват, но тази отговаря на есенната тематика.



2. Топъл пуловерНай - накрая е достатъчно студено, за да облечеш топла и удобна дреха - коя книга ви дава най - топлите потрепвания 

Хм, скоро не съм чела някоя такава книга. Това по-скоро би била някоя романтика, сещам се единствено за Незабравима разходка, Тайните дневници на мис Миранда Чийвър и Какво се случи в Лондон.

3. Есенна буряВятър вие, дъжд се сипе - изберете любима книга или жанр, която бихте чели по време на буря

Бих чела фентъзи - със или без дъжд, по всяко едно време. Това е любимият ми жанр и чета главно в него, но ако харесам някоя книга не ми пречи да я прочета независимо какъв е жанра.

4. Свеж полъх: кой е героят, с когото искаш да се размениш

 Ще ми се да се разменя с Кала от Нощна сянка, само че никак не ми се ще да се изправя пред избора между Рен и Шей. Това ще е най-трудното от всичко... 

5. Горещ ябълков сайдер: коя не толкова популярна книга заслужава повече внимание

Поредицата Магистериум, като едната авторка, Касандра Клеър, е феноменална! Обожавам написаните всички книги от нея свързани с Реликвите на смъртните и е една от най-любимите ми авторки.

6. Палто, шал, ръкавици: сезонът е студен и е време да се покрием - коя е книгата с най - смущаваща корица, която криете от чуждите погледи

 Бих крила някоя, която е с по-разголен..мъж или пък от Евър Афтър Хай, защото останалите смятат, че са детски само заради кориците, което е тъпо, но...

7. Тиквен пай: любима есенна храна.

Есента не ми е предпочитан сезон и почти не се сещам какво обичам по това време. Всъщност има една баница с тиква, която прави мама и много харесвам, а обикновено я прави наесен, така че избирам нея.

Тагвам: Илияна

Няма коментари:

Публикуване на коментар