понеделник, 19 октомври 2015 г.

Нощна сянка - Андреа Креймър

  КНИГА ПЪРВА ОТ ТРИЛОГИЯТА „НОЩНА СЯНКА“

Рейтинг:

   Грабваща вниманието от първата до последната страница!
  Не мога да повярвам, че преди не съм проявявала желание да я прочета! Само корицата е в състояние да те накара да искаш да я имаш, а съдържанието просто няма равно. За пръв път чета книга от Андреа Креймър, но съм изключително впечатлена. Ако не бях на училище, щях да стоя до по-късно вечерта докато не я завърша, защото просто си умирах да разбера какво ще стане, а сега съм дори още по-любопитна след като я завърших.
  Корицата - една от най-уникалните, които съм виждала и имам удоволствието да притежавам. Всичко е съчетано така перфектно, че просто нямам думи да я опиша. А и тази красива гланцирана подвързия... Първата ми съвременна книга с подвързия. Всичко е просто уникално около дизайна на тази книга!
  Харесвам върколаците на Андреа Креймър, те нямат нищо общо с това, което съм чела преди и наистина са хилядократно по-хубави. Няма никакво разкъсване на дрехи или нещо подобно когато се преобразяват, както и Шей се чудеше, около което. Просто се преобразяват, с една мисъл и хоп, вече са във вълча форма. Толкова по-хубаво е от досадното и банално разкъсване на дрехи, а после да търсят какво да облекат... Нейния вариант е все едно това е някаква трансформация, чрез която просто избират в коя форма да са без да загубят нещо от другата, защото тя просто е останала на заден план, все едно в някакво друго вътрешно измерение.
  Историята се върти около любовния триъгълник между Кала Тор, Рен Ларош и Шей Доран. Успя да разкъса дори мен наполовина в колебания между двамата и ето защо никак не обичам любовните триъгълници - винаги се налага да избираш между двама души, които много харесваш. При мен за първи път се случва да харесам и двамата, обикновено ми допада само единия, а към другия съм безразлична и затова сега ми е повече от сконфузено. Рен е силен, привлекателен и точно тази стихийна страст ме привлича толкова силно. Шей от своя страна  също е привлекателен, но някак по-сигурен, по-земен и това пак ми се струва доста привличащо. Ако бях на мястото на героинята, дори не знам как щях да избера един от двамата.
  Кала е силна героиня, боец. А видът ѝ няма равен - платинено руса коса и златисти очи, именно тя е изобразена на корицата. Тя е родена да бъде воин, а не декоративна кукла, в каквато майка ѝ иска да се превърне. Съюзът, който ѝ предстои е това, за което е подготвяна през целия си живот и това е нещото, за което тя е предопределена. С разкритията, до които достигат с Шей, обаче, тя далеч не е сигурна, че това е, което иска да стори. Точно тук се наблюдава разминаването между „искам“ и „трябва“, защото преди това нещо като „искам“ не е съществувало.
  Пазителите - абсолютен антагонист в трилогията. Те въртят всичко и всички на пръста си и смятат, че върколаците им принадлежат. Затова те ги контролират и определят бъдещето им без капчица съвест. Ужасно е да се държат с тях като свои роби, а те да им го позволяват безпрекословно. Точно заради това съм напълно на мнение, че те трябва да им се опълчат и да извоюват обратно свободата си.
  Книгата е повече от уникална и я четох с огромно желание. Краят ме накара с още по-голямо любопитство да искам да разбера какво ще стане и дори не знам как ще дочакам да разбера. Наистина си заслужава да се прочете Нощна сянка, повече от невероятна е и аз я препоръчвам с най-огромно удоволствие!
  Много благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

2 коментара:

  1. Прекрасно ревю! И аз се чувствах раздвоена докато четях първа книга. Рен и Шей са толкова великолепни всеки по свой си уникален начин, че е прекалено трудно да се реши на коя страна да си, но във втората и третата книга любовта ми към Рен се увеличи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, радвам се, че ревюто ми ти харесва! Не знам какво ще стане в бъдеще и кой повече ще ми хареса, но в едно съм сигурна - нямам търпение да прочета следващите две книги.

      Изтриване