петък, 6 ноември 2015 г.

Cinderella Book Tag

Аз не просто обичам - аз обожавам Пепеляшка!


1. Злите доведени сестри - Книга с герой, когото мразиш

Тъкмо се замислих и се сетих, че ама наистина мразя граф Сен Жермен от Скъпоценни камъни. Така ме дразнеше, че си опъва конците от миналото и всички изпълняват това, което каже!

2. Принцът - Книга с герой, който е джентълмен

В момента се сещам за Джем от Адски устройства, защото той наистина е джентълмен и е много мил и добър.

3. Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит

Мисля, че Джоузи(Завещанието) олицетворява точно тези три качества.

4. Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за него

Като цяло не ми идва никаква книга на ума. Повечето герои са независими, а и някак.. няма никой такъв, който да се впише в представата за „феята кръстница“. Може би Емалин в Неутолимо желание, защото за нея винаги са се грижели лелите ѝ, а сега тази функция изпълнява Лаклен, така че за нея винаги има кой да се грижи.

5. Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна

Братството на Черния кинжал, обожавам поредицата! Също и тази на Изборът, тези са ми от най-любимите.

6. Пепел - Книга, за която не ти пука

Загадъчни ухания - не е чак толкова лоша, но и да се разделя с нея няма да ми е тъжно.

7. Тиквата - Герой, който се е променил

Теса Грей от Адски устройства, Емалин от Неутолимо желание, Америка Сингър от Изборът... Мога да изброявам доста, затова май е по-добре да спра дотук.

8. Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала

Принцеса с часовников механизъм, накрая наистина ревнах за Уил понеже много го харесвам и ми стана гадно за него. А също и в Наследницата останах втрещена от края и с нетърпение чакам да излезе следващата и последна книга от поредицата.

9. Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела

В най-напечените ситуации тръпна едновременно от любопитство и от колебание, а това някак ме вдъхновява да се осмеля да продължа да чета, за да разбера какво ще стане.

10. И заживели щастливо - Книга с перфектен край

Чак перфектен не знам, но много бях удовлетворена от завършека на Завещанието, както и Храмът на боговете.

Тагвам: Юли, Ники, Briana Knows и Ева.

Видях този таг от Йоана и реших да го направя, защото ми харесва, а и Пепеляшка беше любимата ми принцеса като дете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар