неделя, 1 ноември 2015 г.

October Wrap Up


Отново 7 книги, това не е истина. В сравнение с миналия месец, докато се опитвах да изляза от своята летаргия, вече съм абсолютно във форма. Само че тук има ирония - докато имах време не ми се правеше нищо, а сега като нямам общо взето ми се прави всичко.

1. Нощна сянка

Не бях планирала да я чета, но ми хареса ужасно много и много ми се иска да прочета и останалите.
РЕВЮ

2. Последните оцелели: Животът, какъвто го познавахме

Изобщо нямах намерение да я чета, признавам. Но всъщност се оказа по-интересна от колкото очаквах, а ревюто ѝ е ТУК.

3. Медната ръкавица

От един месец желаех да я прочета, тъй като изключително се запалих от първата и тази е не по-малко интересна от Железния изпит.
РЕВЮ

4. Завещанието

Поредната неочаквана книга, в която направо се влюбих! Наистина е невероятно интересна и прекрасна, все още си спомням дори някои от детайлите. Много се радвам, че я имам, защото е уникална и много красива на външен вид.
РЕВЮ

5. Островът на изгубените

Тази книга не ме разочарова и се оказа точно толкова интересна, колкото очаквах. Заедно с филма са страшно заинтригуващи и аз много ги харесвам. Ревюто ѝ е ТУК.

6. Неутолимо желание

Да речем, че имах доста високи очаквания към нея, но все пак не е чак толкова лоша, а пък и исках да я прочета.
РЕВЮ

7. Най-грозната от всички

Също толкова хубава, колкото и първата. Заедно с Медната ръкавица ги исках от месеци и нямах търпение да бъдат пуснати. А ревюто е ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар