четвъртък, 31 декември 2015 г.

December Wrap Up


Ето че и последният месец от годината почти приключи, а с него и 2015-та година. Този месец най-сетне прекратих серията от по 7 прочетени книги и са цели 14, значи двойно повече! Май наистина по Коледа се случват чудеса. Но извън шегата, ето ги книгите:

1. Среднощна корона

РЕВЮ

2. Пророччеството от Валхала

РЕВЮ

3. Ключът на Блекторн

РЕВЮ

4. Ферари

РЕВЮ

5. Вълче биле

РЕВЮ

6. Експедиция Атлантида

Успях да се наканя да прочета всички книги преди осмата от поредицата за Нина Уайлд и Еди Чейс и почти всички следващи ревюта са за тези книги.
РЕВЮ

7. Гробницата на Херкулес

РЕВЮ

8. Тайната на Екскалибур

РЕВЮ

9. Генезис

РЕВЮ

10. Операция Озирис

РЕВЮ

11. Свещената крипта

РЕВЮ

12. Златната империя

РЕВЮ

13. Огнената наследница

Тази книга нямах търпение да я прочета, а след като го сторих просто бях втрещена и поради това попитах Юли за малък спойлер, но поне знам, че ми е спокойно след като знам, че моят любим персонаж ще е добре.
РЕВЮ

14. И заживели щастливо

Направо се влюбих в тази книга и припомняйки си защо харесах Изборът от самото начало за пръв път изпитах желание да препрочета книга и то не една. Наистина тази поредица е уникална и я обожавам!
РЕВЮ

***

Това ще бъде последната ми публикация за 2015 година. Започнах блогът си през април и годината за мен дори не бе цяла, но въпреки това съм щастлива, че започнах да си водя блог, нищо че в началото не виждах защо да имам, сега определено виждам, че има защо. 2015 беше много променлива за мен година и се надявам 2016 да бъде по-добра и да има много нови книги, които да прочета! Happy New Year 2016!

__________ 
2016
1 book
12 chapters
365 pages

Няма коментари:

Публикуване на коментар