понеделник, 28 декември 2015 г.

И заживели щастливо - Кийра Кас

КНИГА С НОВЕЛИ КЪМ ПОРЕДИЦАТА „ИЗБОРЪТ“

Рейтинг:

  Това е книгата, която съм очаквала най-много да излезе през 2015. Още когато я видял в презентацията за предстоящите заглавия на издателство Егмонт нямах търпение да излезе, а това беше горе-долу по това време преди една година. След огромно чакане най-сетне я получих, но отново стана, така че се налагаше да отложа малко четенето ѝ и ето че я прочетох съвсем в края на 2015-та година.
  Не мога да спра да се възхищавам на корицата, защото толкова много ми харесва! Бих казала, че е една от най-хубавите, които съм виждала и имам. Обичам виолетовото и се сдобих с доста такива книги непредвидено.
  Тази книга с новели беше точно това, от което имах нужда след дългата напрягаща поредица, която четох и особено Среднощна корона, която ме остави на тръни в края си. Тя ми напомни какво харесах в първата книга, Изборът, и защо се влюбих в цялата тази поредица със същото име. Истината е, че историята на Максън и Америка е дълбоко залегнала в сърцето ми и това ги прави едни от най-невероятните книги, които съм чела. Изобщо не съжалявам, че още преди повече от година реших да си закупя книга било то поради прекрасната корица и обещаващото резюме. Радвам се, че притежавам всяка една от петте излезли книги и още повече съм щастлива, че издателство Егмонт решиха да ги преведат, Напълно си заслужават и е толкова хубаво, че ни предоставиха тази възможност да ги имаме на български.
  Първата новела е Кралицата, която разказва история по времето на Избора на кралица Амбърли. Всяка една новела е написана от първо лице на героя, за който е. Тя ме накара да видя през нейните очи и да погледна на крал Кларксън през друга светлина. Той всъщност не е чак толкова ужасен, но надали е имал леко детство с родители като неговите и затова мога да разбера хладното му отношение, въпреки че Максън няма никаква вина за това та да се отнасяше така с него. Втората, Принцът, е непосредствено преди Избора и дори обхваща дори част от него. Признавам, че когато прочетох в резюмето, че става въпрос за друго момиче в живота на принца преди Избора имах съвсем други очаквания, но когато прочетох това останах доволна, защото предубежденията ми се бяха оказали напразни. Общо новелите са осем, но няма да коментирам всички поотделно. Накратко, харесах всичките и те ми дадох шанс да опозная по-добре героите, да видя през техните очи и да се поставя на мястото им, което ме накара да ги харесам повече от колкото преди ги харесвах. Въпреки, че видях историята на Аспен, пак смятам, че с Максън си отиват повече и както беше от самото начало, просто не можех да възприема Аспен и Америка заедно. Харесвам конструкцията на книгата и как авторката е избрала откъслечни моменти, които да пренапише от друга гледна точка. Това прави всичко да изглежда така все едно преди това изобщо не си го прочел.
  Друго, в което се влюбих в тази книга бяха илюстрациите. Просто са прекрасни! Обичам всякакви такива неща в книгите, защото са интересни и хубави. Дори нямаше да откажа ако имаше още изображения, но мога да се задоволя и с тези. Като цяло структурата на И заживели щастливо е много, много добра.
  Изключително препоръчвам тази, както и всяка една книга от поредицата Изборът! Заслужават си да се прочетат и не мисля, че някой може да съжалява, ако реши да ги прочете. Те са толкова увлекателни вътрешно и красиви външно, че само това стига, за да ги обичаш.
  Изключително съм благодарна на издателство Егмонт за предоставената възможност!

2 коментара:

  1. Обожавам поредицата 'Изборът' и от известно време 'И заживели щастливо' е в списъка ми, но след като прочетох ревюто ти май ще и дам шанс по-скоро. Страхотно е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, радвам се, че ти харесва. Аз писах това, което ми идваше отвътре и наистина ти я препоръчвам. Аз обожавам "Изборът" и нямам търпение да излезе последната, за жалост, книга догодина. :)

      Изтриване