сряда, 30 декември 2015 г.

The Christmas Songs Book Tag

Песни, музика, Коледа... Какво повече може да искаш? Обичам Коледа и затова с радост правя тези тагове. По-различни са от обичайното и точно заради това ми харесват, а и носят едно много по-различно настроение от обикновените тагове, сякаш са повлияни от този празник.


1. “You’re a Mean One Mr. Grinch”: Посочи зъл герой, който обичаш въпреки всичко.

Във Вълче биле Рен е по-скоро като антагонист, защото се противопоставя на главните герои и затова има по-скоро лоша, от колкото добра роля тук.

2. “All I Want for Christmas is You”: Коя книга най-силно се надяваш да намериш под твоето коледно дърво?

Тази Коледа не получих книги, не че принципно получавам де, нашите никак не са "за" книгите, което е много тъпо честно казано. Но списъкът с книгите, които искам е доста дълъг и не знам коя книга от всичките искам най-много. Поне половината все още не са излезли, така че тях навярно желая повече, особено последната от Изборът, нямам търпение да излезе, също и следващата от Стъкленият трон.

3. “Rudolph the Red Nosed Reindeer”: Посочи герой, който преминава през сериозни препятствия и се научава да вярва в себе си.

Определено това е Селена Сардотиен най-вече в Огнената наследница, защото тя преминава през много премеждия докато най-сетне започва да има вяра в себе си.

 4. “Santa Claus is Coming to Town”: 
a) Кой герой мислиш, че би бил начело на списъка за непослушните?
b) Кой герой мислиш, че би бил начело на списъка за послушните?

 За непослушните мисля, че би бил Еди Чейс, не знам защо се сетих за него, но той е просто... ненадминат, в буквален и преносен смисъл, но точно заради това ми харесва.
 За послушните е трудно да измисля кой, може би Епъл Уайт, защото тя е толкова добра, даже прекалено в някои моменти.

5. “Frosty the Snowman”: Коя книга просто разтапя сърцето ти?

Цялата поредица Изборът ми е залегнала на сърцето и след като прочетох И заживели щастливо си припомних точно защо я харесвам толкова и дори я заобичах още повече.

6. “Feliz Navidad”: Посочи книга, чието действие се развива в страна различна от твоята.

Всяка книга ще отговори на този въпрос, защото аз български книги не чета, така че която и да посоча няма да има значение.

7. “It’s the Most Wonderful Time of the Year”: Коя книга с празнична тематика използваш, за да разпространиш радостта на Коледа?

Нямам съвременни романи или въобще романи с подобни теми, а само детски книжки, но любимата ми се казва Коледа в гората и дори я знам наизуст.

8. “Sleigh Ride”: С кой измислен герой би избрал/а да прекараш празниците? (не е нужно да е с любовен интерес!)

То да беше един... Не знам защо, но искам да е Дориан, още от както започнах да чета Стъкленият трон той ми направи впечатление и ми хареса страшно много. Би било приятно да съм в неговата компания.

9. “Baby it’s Cold Outside”: Коя книга, която не харесваш би жертвала да изгориш, за да се стоплиш от студа?

Аз съм твърдо против горенето на книги изобщо и трябва да е истинско бедствие, за да се прежаля и да изгоря книга! Но най-лесно бих прежалила Ухание на мрак, защото беше наистина тъпа и никак не я харесах, по-малко дори от Джейн Еър и Шърли.

10. “Do you hear what I hear”: Коя книга мислиш, че всеки трябва да прочете?

Всеки има различни вкусови качества и е трудно да се посочи една книга, но аз бих избрала Граф Монте Кристо или някоя от тези на Виктор Юго, например Клетниците, защото са много добри и са едни от най-любимите ми въобще.

Тагвам: Кая и Ева.

***

Пожелавам на всички честита нова година и нека 2016-та бъде по-хубава и успешна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар