четвъртък, 17 декември 2015 г.

Генезис - Анди Макдермът

 КНИГА ЧЕТВЪРТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „НИНА УАЙЛД И ЕДИ ЧЕЙС“

Рейтинг:

  В тази книга самия обект на сюжета ми бе непознат от самото начало, защото няма нищо общо с предходните - Атлантида, Херкулес и Екскалибур. Тук темата е доста... религиозна и никак не по мой вкус. За капак Нина и Еди имат доста проблеми в работата и са на прага на уволнението. Въпреки, че надали има по-добри от тях в работата си, но тук не става въпрос за това, а по-скоро, че те са пречка за някой, който стои по-високо от тях. Колко типично.
  Корицата... Определено това е Антарктида, едно от местата, които са включени в книгата и където откриват нещо изключително. Иначе всичко останало ми се струва обикновено.
  Една тайна организация наречена Заветът се стреми да скрие от човечеството съществуването на цяла една цивилизация. Ако я разкрият пред света, това изцяло ще промени възгледите на всички и световната история. Нина и Еди са отстранени и сами се залавят с търсенето на изгубен град потънал с промяната в нивото на световния океан преди хиляди години. Ала тяхното приключение изобщо не се ограничава до тук. Най-голямата им цел е нещо толкова невъобразимо и голямо, че накрая никой не им вярва, че са го открили тъй като бива разрушено.
  Тази книга не ми е от най-любимите, няма да крия. Определено има доста по-добри и интересни и някак не успя да грабне напълно вниманието ми. Беше ми гадно за Еди и Нина, че не могат да докажат изумително откритие, което направиха, че ги уволниха и че светът им се присмива в лицето. Действието не бе чак толкова забавно и приятно като друг път и това направи книгата като малко неприятно четиво. Така де, свикнах всичко да е така вълнуващо и Генезис просто не влизаше в категориите, с което не успя да ме спечели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар