петък, 11 декември 2015 г.

Експедиция Атлантида - Анди Макдермът

КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА „НИНА УАЙЛД И ЕДИ ЧЕЙС“

Рейтинг:

  Започнах да чета поредицата за Нина Уайлд и Еди Чейс от осмата книга, което не е никак последователно, особено като се има предвид, че книгите са свързани, но все пак успях да вникна в историята и от там. Най-сетне се наканих да започна от началото и да прочета първите седем книги, които вече са шест.
  Чудех се коя корица да избера и въобще на кое от двете издателства - Ергон или Арт Етърнал Дистрибушън като накрая избрах тази на Ергон, техните са по-добри, нищо че е малко подобна на оригиналната. Но са успели доста добре да подберат елементите като компаса, пергамента, планините...
  Понеже никъде не може да се намери книгата на български си я изтеглих в електронен вариант заедно с всичките шест на английски. Не ми пречи, а и отдавна не съм чела на друг език освен на български. Само по себе си заглавието загатва за какво става дума, а именно изгубената преди 11 000 години митична страна Атлантида. Винаги ми е било интересно да науча повече за нея. Чела съм разни легенди, хипотези, но в крайна сметка не се знае кое от всичко е истинно. Но ми харесва теорията на Анди Макдермът и мисля, че той ще ми стане любимия автор. Той пише увлекателно, загадъчно и наистина трилърите са неговата специалност.
  Хареса ми, че е показано как всъщност се запознават Нина и Еди и определено смятам, че си подхождат и то много. Еди тук все още не е чак толкова себе си, колкото принципно е в другите книги, защото може би там вече е израснал като герой, авторът е по-усъвършенстван и въобще изминало е доста време от първата до осмата книга, логично е да има промяна. Той може и да е в средата на трийсете си, тук специално, но пак смятам, че е чаровен и неоспоримо забавен. Той е типът човек, който бих искала да имам за приятел.
  Действието преминава през най-различни места в търсенето на този мит, който всъщност се оказва истина - Бразилия, Тибет, Атлантическия океан... Тезата за нейното местоположение е напълно логична и е подкрепена с факти и доказателства, правейки я напълно достоверна, сякаш те кара да вярваш, че е истина. Точно това у автора харесвам най-много - способността му да вдъхва автентичност на всичко, за което пише.
  Книгата е интересна и според мен си струва да се прочете цялата поредица. Едни страхотни трилъри, които са съсредоточени над едни от най-големите загадки в света, погледнати от един друг ъгъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар