сряда, 9 декември 2015 г.

The Taylor Swift Book Tag

Не съм фенка на Тейлър Суифт, но ако я сравня с някои други изпълнители направо я харесвам. Може би съм просто неутрална, защото има някои нейни песни, които са добри и са хубави. А този таг също ми харесва, интересен е и реших да го направя.


1. We Are Never Ever Getting Back Together - Посочи книга, в която си бил/а сигурен/на, че си влюбен/а, но после си искал/а да скъсаш с нея.

Определено Intertwined, защото накрая останах доста разочарована от поредицата.

2. Red - Посочи книга с ЧЕРВЕНА корица.


3. The Best Day - Посочи книга, която те кара да се чувстваш носталгично.

Толкова време измина откакто получих тази книга, но и принципно със самите тях. Вече дори не са петима...

4. Love Story - Посочи книга със забранена любов.

Дълго се чудих коя да посоча тъй като никоя не беше напълно такава и се сетих единствено за Реликвите.

5. I Knew You Were Trouble - Посочи книга с лош герой, който обичаш.

Не знам до колко Дориан е лош, но го харесвам.

6. Innoncent - Посочи книга, на която някой е развалил краят ѝ.

Сама видях какво ще се случи накрая, което ми беше урок да не надзъртам в края.

7. Everything Has Changed - Посочи герой от книга, който е минал през израстване като герой.

Току-що се сетих за Гондолата на времето, Ана наистина има коренна разлика в началото и в края на книгата.

8. You Belong With Me - Посочи книгата, която най-много си очаквал/а да излезе.

Чакам я от месеци и най-сетне излезе, а на мен ми предстои да я прочета.

9. Forever And Always - Посочи любимата ти двойка от книга.

Това е много, много труден въпрос. Имам страшно много любими двойки, една от тях са Бела и Зейдист.

10. Come Back, Be Here - Посочи книгата, която най-малко би дал/а на заем от страх да не ти липсва прекалено много.

Аз принципно не давам книги на заем, но тази специално е и с подвързия, което я прави още по-ценна за мен.

Тагвам: Юли  и Кая.

Няма коментари:

Публикуване на коментар