петък, 4 декември 2015 г.

Winter Is Coming Book Tag

Благодаря на Юли за тага, тъкмо се чудех кога ще изникне някой зимен таг.


Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи - Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.

Ще се повторя и потретя, но това е Intertwined. В началото имах огромно желание да я прочета и много се бях заинтригувала, но постепенно загубих интерес към поредицата. Просто не се оказа това, което очаквах.

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно. - Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.

 Последните оцелели - Животът, какъвто го познавахме. Няма нито една друга научна фантастика освен тази и това я отличава от всичките ми книги.

Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си. - Книга, която е подходяща за цялото семейство. 

Ако съдя по моето семейство, значи няма такава книга, защото нашите не харесват книгите и не обичат да четат.


Коледа: Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.

Много харесах Завещанието, прекрасна книга е!

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци. - Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.

Ох, то да беше една... Искам следващите от Реликвите на смъртните, от Братството, Вълче биле...

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят. - Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.

Сещам се за Принцеса с часовников механизъм, защото накрая ревнах, понеже ми беше мъчно за Уил.

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки. - Книга, която сте харесвали когато сте били деца.

Хм, като бях малка много харесвах приказките на Шарл Перо и на Братя Грим.

Измръзване: Книга, която ви е разочаровала.

Неутолимо желание, просто не се оказа това, което очаквах.

Елен: Нещо, което ни е скъпо. - Книга, която има сантиментална стойност за вас.

Аз харесвам всичките си книги, за мен са по-ценни от всичко друго. Някои от тези, които най-много ценя са тези, които са ми подарявали - книгата на One Direction, тази на Деми Ловато, но и моите собствени като поредицата Изборът, защото са с прекрасни корици и въобще всички, които са с хубави корици.

Тагвам: Йоана

Няма коментари:

Публикуване на коментар