четвъртък, 10 декември 2015 г.

Вълче биле - Андреа Креймър

  КНИГА ВТОРА ОТ ТРИЛОГИЯТА „НОЩНА СЯНКА“

Рейтинг:

   Каня се да прочета тази книга от повече от месец и половина, просто имах доста други книги за четене, почти никакво време и много други неща за вършене. Заради изминалото време наистина вече споменът от Нощна сянка бледнееше, но веднъж започнала да чета си припомних всичко и, за мое голямо учудване, не смесих спомените си с другите дузина започнати поредици в последните два месеца.
  Корицата е страхотна, както всяка на издателство Ибис, като се замисля. Малко е доста зеленичка(това не ми е любим цвят), но пак ми харесва. Всичко е съчетано много добре и харесвам момичето на снимката, особено очите ѝ дори ефектът им да не е истински.
  Втората книга от трилогията е много по-динамична от първата и в някои моменти направо ме изправяше на нокти. Събитията бяха толкова непредсказуеми и вълнуващи, а и неведнъж ми ставаше гадно за героите докато четях. Понесе се убедих напълно колко ужасни са Пазителите и че те са най-големият враг. Ужасно е, че са манипулирали вълците в продължение на векове. Не е честно спрямо тях, защото са им отнели свободата и ги командват като кукли на конци. Те напълно заслужават да се опълчат срещу господарите си след толкова време. Другото много отличаващо се във Вълче биле са многобройните разкрития. Тук става дума не само за Търсачите, но и тайни, дълбоко скрити тайни, за които никой не подозира. А към тях, без съмнение, се включва и Шей.
  Книгата държи под напрежение през цялото време и не знам до колко това ми хареса, защото определено този път не беше в добрия смисъл на думата. Новите герои са доста интересни. Особено интересни ми се сториха Конър и Итън, като първият е много, много забавен ако изключим факта колко дразнещ може да бъде понякога. Аз все още си оставам в дилема между Шей и Рен, но по-скоро клоня към Рен, защото той повече ми харесва, но и толкова ми е жал за него, защото целият му живот е скрепен върху лъжи, безброй много лъжи... Искрено съчувствам на Кала, на която ѝ се налага да избира между тях двамата. Всички събития в тази книга са кое от кое по-страховити и на Кала никак не ѝ е лесно. Тя е алфа, а нейната глутница е съсипана почти буквално. Наистина дори не знам какво мога да очаквам в третата книга след всичко станало и само мога да се надявам да е хубаво, а не лошо както до сега.
  Наистина след като прочетох втората книга съм силно заинтригувана да разбера края, но и съм малко притеснена какво може да се случи. Ала ако се абстрахираме от това, което е възможно да стане, книгата е хубава и се чете бързо. Все пак успях да я прочета за ден, даже половин бих казала, което може би е леко притеснително имайки се предвид, че прочетох цяла книга за около 6 часа. Препоръчвам я, защото трилогията е много интересна и много ми харесва. Май вампирите ще имат доста сериозна конкуренция с тази страхотна трилогия налице. Но едно е сигурно - заслужава си да се прочете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар