събота, 2 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!





Благодаря за номинацията от Юли, за пръв път виждам това. Толкова се радвам, че се запознахме и че благодарение на нея станах толкова запалена по книгите, преди четях просто за удоволствие и то далеч по-малко. Държа да отбележа, че не се подмазвам, а съм напълно искрена. Също и ако не беше тя дори нямаше да разбера за blogger.


Правилата на One Lovely Blog Award са:
1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
(И аз като Юли смятам, че 2-3 са достатъчни.)
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогърът, който те е номинирал.
7 факта за мен:
 1. Обичам да чета - това е едно от трите ми основни хобита и не знам ако не бях станала книжен плъх с какво щях да си запълвам времето. А пък аз не съм от тези, които обичат да играят игри, с които да си "запълват" времето. Според мен го пилеят и то за глупости. Не съм и страстен почитател на ученето, старая се да си запълвам максимално свободното време, защото мразя да ми е скучно. Изключвайки обаче това, четеното е много полезно - обогатяваш речника си, помагаш на мозъкът ти да не закърнява, използваш въображението си... Книгите имат много преимущества и аз от малка много ги обичам. Любимият ми жанр е фентъзи, но честно казано отворих светогледа си за най-разнообразни книги и повечето ми харесват.

2. Пиша истории - ако някой ми беше казал преди години, че ще пиша истории нямаше да му повярвам. Но ми харесва и мисля, че го умея, защото когато започна да пиша ми идва отвътре да го правя. Смятам, че идеите ми са различни и се старая да използвам въображението си и да не копирам нищо, което вече е създавано.

3. Дизайна е моята страст - харесва ми да се занимавам с уеб дизайн. Толкова е... вълнуващо да се ровиш из всички възможни настройки, да подбираш цветове, десени, да създаваш нещо свое. Обичам да правя дизайни за историите си и винаги държа да са си лично мои, не са съвършени, но не са и лоши. Също обичам да си правя корици(даже по две, странна привичка) както и трейлъри. Приятно ми е да се занимавам с тези неща.

4. Противно на повечето хора, ако не сънувам се чувствам изморена - Повечето хора се чувстват уморени когато сънуват, но аз се чувствам така ако не го правя. Може би зависи какво сънуваш, но  в моите сънища винаги има смисъл, защото аз винаги сънувам това, което бих искала да се случи. Да, това е една страхотна черта на зодията ми, Водолей.

5. НЕ понасям ноктите си къси - Обикновено съм с маникюр и дори да си изрежа ноктите пак не са чак толкова къси. Не мога да понасям да са къси и сякаш всичко, което докосна да ми се забива в плътта. Затова и ужасно мразя когато се счупят когато станат прекалено дълги. Обичам да ги лакирам и понякога ми се получава доста добре, но повечето пъти са без допълнителни украси по тях, защото отнема време да ги направя, а се случва доста често да се лакирам вечер при това късно.

6. Не мога да изляза без гланц за устни или червило - Устните ми веднага започват да се напукват и на десетата секунда усещам, че нещо липсва. Това е част от задължителния ми make up където и да отивам. Останалото е парфюм, рол-он и такива неща, аз не съм кифла. Гримирам се с повече неща само за специални поводи aka рождения ми ден и празниците, основно.

7. Няма нещо, което да мразя повече в една книга от клиширането - Не обичам да чета едно и също нещо по един милион вариации от различни автори. Става ми досадно, особено любовните триъгълници, забранената любов или лошо момче/добро момиче. Обичам мистериите, вълнението, тръпката, въобще всичко, което прави книгата уникална сама по себе си. Затова обичам фентъзито, там всичко си е уникално, а и съм огромен почитател на всичките измислени създания, магията и всички фантастични елементи.

Ще номинирам само двама души и те са:
1. Илияна
2. Йоана

1 коментар:

  1. Подкрепям факта за сънищата, при мен също е така, може би защото и аз съм водолей :D

    ОтговорИзтриване