събота, 16 януари 2016 г.

Досиетата на героя - Рик Риърдън

 ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ПОРЕДИЦАТА „ПЪРСИ ДЖАКСЪН И БОГОВЕТЕ НА ОЛИМП“

Рейтинг:

  Това допълнение към поредицата е една съвсем малка книжка около стотина страници. Държах да я прочета, защото е част от поредицата Пърси Джаксън и боговете на Олимп. Не мисля, че отнема кой знае колко време и нищо не пречи тя също да влезе в списъка за четене.
  Забавих се с прочитането й, защото бях заета и чак когато ми се отвори свободно време можах да я дочета. Досиетата на героя съдържа няколко новели и в края има две игри, които според мен са интересни.
  Корицата ми харесва, защото е тъмно синя, а аз обичам синьото, плюс че мечът, Въртоп, е много як. Наистина е съчетано всичко много добре.
  Първата новела е Пърси Джаксън и открадната колесница. Историята се развива някъде по време на поредицата, не съм сигурна кога точно. Историята е за Клариса и Пърси и всъщност е забавна. Общо новелите са три като останалите са Пърси Джаксън и бронзовият дракон и Пърси Джаксън и мечът на Хадес. Втората си мислех, че е нещо сериозно и че наистина има битка с този дракон, но... определено бях изненадана в края на новелата. Третата ми се стори най-интересна и разбрах, изненадващо, за още една богиня, която има почти същото като моето име - Мелиноя. Тя е богиня на призраците и е дъщеря на Хадес и Персефона. Историята с този меч е наистина... интересна.
  Друго, което ми хареса в книгата е разните дребни допълнения като интервюта, загадки и други неща. Интересно е и е приятно да решаваш някаква задача свързана с това, което четеш, така разбираш до колко добре си усвоил и разбрал прочетеното.
  Според мен книгата е интересна и ми харесва. Смятам, че няма нищо лошо да се прочете и тя. Сто страници не са кой знае колко и могат да се прочетат за час-час и половина. Препоръчвам я и мисля, че си заслужава да се прочете.

*** 

  Тук реших да добавя и ревюто си към една новела, която не присъства в тази книга, казва се Percy Jackson and the Singer of Apollo.
  Това ревю ще бъде доста кратко, защото книгата е много малка и няма какво толкова да се каже за нея. Новелата е част от тази книга с новели на множество автори, но аз прочетох само тази и тя е точно тридесет страници.
  Както се вижда и от корицата, това е общата книга, тъй като поотделно я няма, а само тук или в електронен вариант, но не и сама в книжен. Не мога да кажа със сигурност момчето кого олицетворява тъй като има още дузина новели и нямам представа за кого от всички се отнася, а може и да е общо ако за всяка от тях главния герой е момче и на фон е този свръхестествен свят.
  Накратко, тук в действие са само Пърси и Гроувър. Също да не забравим и Аполон, който преди това не бях обърнала внимание, че е рус, но сега след като го разбрах ми се стори още по-привлекателен. Определено той ми е от фаворитите сред боговете. Гроувър има рожден ден и ами... мисля, че ще е наистина запомнящ се. Аполон решава да използва двамата герои да открият неговата певица - златна статуя, на чието оригинално понятие не намирам съответствие на български, celedon.
  Това е една кратка, забавна история, чрез която героите се впускат в едно малко приключение в търсенето на една златна пееща статуя, която с гласа си може да омайва като сирена. А това предизвиква доста неприятности. Интересна е, а и се прочита за не повече от половин час, не мисля че има нещо за губене ако някой реши да я прочете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар