понеделник, 18 януари 2016 г.

Totally Should've Tag

Много благодаря на Илияна за тага, тъкмо исках да разнообразя с някакъв таг след серията от ревюта.


1. Със сигурност трябваше да има продължение
 Малко са книгите, които съм чела и не са част от поредица или трилогия, затова е трудно да посоча някоя. Може би Изборът, защото колкото и да не искам да си го призная, не искам поредицата да свършва, което ще стане след като излезе петата книга.

2. Със сигурност трябва да има spin-off поредица
Не знам, може би трилогията Рубиненочервено или Стъкленият трон, би било интересно да има още книги от тази поредица.

3. Писател, който със сигурност трябва да напише повече книги
 Анди Макдермът - страхотен автор и ми се иска да прочета повече книги от него!

4. Герой, който със сигурност трябваше да бъде с някой друг
Не се сещам за книга, в която двойката да не ми е харесала, в повечето случаи съм си падала точно по този, който се е оказвал половинката на героинята и така всичко ми е било окей.

5. Със сигурност трябваше да завърши различно
Принцеса с часовников механизъм, колкото и да ми харесва и да има логика в края й, ама никак не исках да виждам как Уил умира, защото той ми стана любим още от самото начало.

6. Със сигурност трябва да има филм по нея
Не обичам филмите по книги, защото никой филм не е напълно достоверен и най-много мразя изменен сюжет и измислени добавки, които ме дразнят, развалят всичко. Но пък ми се ще да видя какво ще направят с филма за Изборът. Най-вече заради хубавите рокли.


7. Със сигурност трябваше да има сериал 

Много харесвам Реликвите на смъртните и знам, че има сериал, който все още не съм гледала, но разбрах, че не е особено добър и май няма да го гледам.

8. Със сигурност трябваше да има само една гледна точка
Не помня да съм чела книги с повече от една гледна точка, освен Завещанието, но там си бе на място. Така че явно няма.

9. Със сигурност трябва да се смени корицата
 Малко са кориците, които не харесвам и сега се сещам за Нещата, които не ни учат в училище [НЕ] продължението, първата ставаше с лилавата корица, защото всичко си пасва, но това зелено направо ми се набива в очите и е в контраст с всичко останало. Аз никак не съм почитател на този цвят, но прави компромиси за тюркоаза и светлите нюанси.


10. Със сигурност трябваше да оставят оригиналните корици
Ключът на Блекторн, защо не можаха да сложат тази корица? Направо щях да се кефя докато я държа, а не да я държа едва-едва заради змията и моята фобия.

11. Със сигурност трябваше да има само една книга
 Тъкмо се чудех коя книга да посоча и се сетих поредицата Intertwined. Определено една книга щеше да е достатъчна, защото наистина след първата ми стана тъпо и се отегчих. Всичко е просто толкова... ами изкуствено и скучно, дори вампирите са направо пародия на такива.

Тагвам: Павлина и Ева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар