неделя, 28 февруари 2016 г.

The Harry Potter Spells Book Tag

Нарочно оставих тага за по-нататък, а не когато бях тагната понеже не бях прочела все още нищо, а имах два тага почти един след друг и не исках да натрупвам само тагове. Прочетох четири книги и смятам, че като за края на месеца няма лошо да направя сега този таг. Държа да отбележа, че аз изобщо не харесвам Хари Потър, но въпросите ми се сториха интересни и само заради това се съгласих Юли да ме тагне.


1. Акцио - предстояща книга, която нямаш търпение да си вземеш

Определено не е една. Очаквам да излязат няколко книги, които искам през периода април-юни и нямам търпение вече да излязат. Една от тях е The Crown - финалът на Изборът и Queen of Shadows четвъртата книга от Стъкленият трон.

2. Алохомора - книга, "отваряща" началото на поредица.

Ами сещам се за Тъмна любов, защото след като я прочетох бях убедена, че трябва да прочета и останалите.

3. Експекто Патронум - книга, свързана с хубави спомени от детството ти.

Когато бях малка не четях много, карах мама да ми чете. Общо взето имах книжки с приказки и любимата ми беше Коледа в гората, която помня и до днес.

4. Приори Инкантато - последната книга, която прочете.

Ад от Дан Браун - РЕВЮ

5. Обливиате - книга, която би искал никога да не беше чел.

Две са и наистина тотално съжалявам, че заради тях си изгубих цяла седмица от лятната ваканция - Джейн Еър и Шърли. Пълна загуба на време, изобщо не ми харесаха.

6. Ридикулус - книга, която поражда смях.

Наистина в тези на Рик Риърдън има доста смях, но несъмнено и всичките за Нина Уайлд и Еди Чейс. Смяла съм се така само на книгите за тях, защото Еди е просто... уникален, с една дума.

7. Круцио - книга, болезнена за четене.

 Беше ми трудно да прочета първата книга от Последните оцелели - Животът, какъвто го познавахме. Доста тежка, а преди това не бях чела научна фантастика и това апокалиптично събитие силно ми въздейства.

Тагвам: Павлина и Ева.

2 коментара:

  1. Много благодаря за тага, Мели. Аз също с нетърпение чакам да излезе The Crown ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма защо. :) Аз се боях да не са го направили вече всички, понеже доста се забавих с пущането му.

      Изтриване