четвъртък, 31 март 2016 г.

March Wrap Up


Вече дойде пролетта, въпреки че никак не я обичам, но това ме обнадеждава, че лятото е по-близо. А и след като април е дошъл, вече съм обнадеждена, че краят на учебната година наближава, а с него и лятната ваканция! Този месец се оказа доста ползотворен, въпреки че писах и една седмица не правих нищо. Прочела съм цели 12 книги.

1. Чудесната страна на чудесата

Третата и последна книга от Евър Афтър Хай. РЕВЮ

2. Град на паднали ангели

Четвърта книга от Реликвите на смъртните, която е много обещаваща и далеч не разкрива всички отговори. РЕВЮ

3. Град на изгубени души

Петата книга е изпълнена с много напрежение и бурно развитие, тя най-сетне дава отговори, но не можеш да се откъснеш от нея до самия край. РЕВЮ

4.  Споделена любов

Четвъртата книга от Братството на черния кинжал. РЕВЮ

5. Кървава роза

Трета книга от трилогията Нощна сянка, която ме остави напълно без думи. След цялото бурно действие накрая бях напълно шокирана от края ѝ. РЕВЮ

6. Слепият херцог

Много приятна и очарователна книга, която се радвам, че прочетох. РЕВЮ

7. A brooding beauty

Първата книга от една малка, но приятна тетралогия. РЕВЮ

8. A ravishing redhead

РЕВЮ

9. A lascivious lady

РЕВЮ

10. A gentle Grace

РЕВЮ

11. Цигуларят от Венеция

Още като я видях и знаех, че трябва да я прочета. Много е хубава и ми хареса, една прекрасна историческа романтика. РЕВЮ

12. Двор от рози и бодли

Първата книга от възхитителната нова поредица на Сара Дж. Маас, която ме накара да се влюбя в нея още в самото начало. Тази книга ми стана една от любимите, просто е невероятна! РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар