вторник, 29 март 2016 г.

The Deserted Island Book Tag


Благодаря на Юли за тага. Малко се забавих с пущането му, защото не бях чела почти нищо и не исках да натрупвам само тагове.

Вода – книга, без която просто не можеш да живееш.

 Обожавам Братството на черния кинжал и не мога да си представя, че Дж. Р. Уорд ще завърши поредицата, искам да има още и още книги! А разбрах, че ще има и spin-off поредица, което е още по-яко.

Храна – книга, която е на второ място в списъка ти от любими книги.

Нямам списък с най-любими книги, но ако съдя по това на кои съм дала 5 звезди, то бих отредила второ място на Двор от рози и бодли и Стъкленият трон. Просто са уникални и двете са на Сара Дж. Маас, измислен свят, елфи, зъл владетел, силен женски персонаж... всичко много ми харесва.

Убежище – книга, която ви кара да се чувствате в безопасност, у дома.

Изборът, още си спомням когато си купих първата книга с мои средства след като толкова убеждавах нашите, но те не се съгласиха.

Пистолет (сигнален, ракетен пистолет според речника ми) – книга, която би предложил на човек, който не чете.

И аз като Юли не бих дала някое конкретно заглавие, защото не знам какво предпочита другия. Аз например имам мания по фентъзи и трилъри, но всеки е различен и книгите, които аз съм чела не е сигурно дали ще допаднат на всеки. Въпреки че на една приятелка от училище препоръчах Реликвите и тя наистина се заинтригува.

Кибритени клечки – Книга, която стопля сърцето ти.

Слепият херцог е много приятно четиво и много ми хареса, все пак тя ме мотивира да дам шанс на книги, които преди това се колебаех дали да прочета и да възобновя интереса си към романтиката. Също и Завещанието, защото противно на размера си беше изключително приятно да я прочета.

Компас – книга, която те насочва към любовта ти към четенето.

Винаги съм обичала книгите, но преди не чак толкова. Помня как в 3 или 4 клас цяло лято четох Пипи Дългото Чорапче. Сега навярно бих я прочела за по-малко и от ден. Но наистина се запалих по четенето преди две години с Изборът и Братството на черния кинжал, цялото лято отделих на тези две поредици. А после се запалих по още и още книги.

Тагвам: Мери, Ади и Нора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар