вторник, 15 март 2016 г.

The TBR Book Tag


Видях този таг от Памела и много ми се прииска да го направя понеже обичам таговете. Тъкмо прочетох останалите си три книги, които имах и реших да направя един таг за разнообразие пък и скоро няма да има ревю, така че трябваше да запълня тази дупка с нещо.

1. Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?

 Първият ми списък за четене, разбира се, е в Goodreads. Иначе когато имам нови книжни книги те просто стоят някъде на секцията(в почти всички случаи до телевизора) отделно и неподредени докато не ги прочета. Те обикновено са ми настоящите книги за четене, а иначе на опашката в Goodreads чакат доста и никоя не се знае кога ще ѝ дойде реда, винаги е различно.

2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?

Колкото и да ми се иска да са хартиени, тоест истински, повечето ми книги са е-книги. За жалост, нямам толкова средства, за да си позволя всяка книга, която искам, особено тези на английски, които ги няма издадени тук. Нашите не желаят да ми купуват книги и аз си купувам с моите спестени пари, а понеже от тях използвам доста голямо количество и за пътуване(разделена съм между два града и пътувам често, билетите направо са безбожно скъпи), следователно средствата ми за книги стават доста ограничени.

3. Как определяте коя да е следващата книга за четене?

Нямам някакъв супер стриктен ред като “ще прочета това, това, това...“ или нещо подобно. Когато ми се прииска просто чета дадената книга, много често изниква някоя друга, която ми се струва по-интересна или по-скоро желая нея повече да прочета и тя измества другите. Аз непрестанно откривам нови и нови заглавия и по всяко едно време ми се четат различни неща.

4. Посочете книгата която стои най-дълго в списъка ви за четене?

 Ще трябва да погледна Goodreads, защото не помня коя е останала на най-задна позиция в tbr списъка ми. Книгата е Ten Things I Love About You и съм я добавила преди повече от година. Исках да я прочета, но понеже първите две от тази поредица Бевълстоук ги има издадени на български си помислих, че може да излезе и тази и реших да не бързам с прочитането ѝ. Е, поне си личи, че никак не бързам. Май няма изгледи да излезе скоро и може да я прочета някой ден ако реша.

5. Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене?

Сладко поражение, защото след като прочетох Слепият херцог наистина ми се прииска да чета малко романтики, най-вече исторически, защото те са ми любимите. Интересното е, че и двете книга са от Теса Деър, а аз не се бях стремила да търся книги от една и съща авторка.

6. Книга, която сте добавили с списъка си за четене заради красивата корица?

Много са, но наскоро реших да прочета Слепият херцог най-напред заради корицата, защото исках да имам тази книга. А иначе мога да посоча много книги, които са ми харесали заради корицата и просто знаех, че трябва да ги имам като Изборът, например, обожавам тази поредица!

7.Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?

Ако не ми хареса някоя книга аз я махам от списъка си за четене. Но се сетих, че съм добавила Сняг вали, която е много малко вероятно да прочета и въпреки това не искам да я махна, кой знае някой ден може и да я прочета.

8. Непубликувана книга, чиято поява очакваш?

The Crown, Кралицата на сенките, Лейди полунощ, The Shadows, The Beast, The Bronze Key
Die goldene Brücke и други.

9. Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?

 Книгите, които са останали в списъка ми не са чак толкова популярни като например Хари Потър или Пърси Джаксън, за да ми казват всички за тях. Но все още не съм прочела Град на небесен огън, а за тази поредица Юли доста дълго ме навиваше докато не реших да я прочета и съм ѝ благодарна, че ме убеди. Също и за Стъкленият трон, уникални поредици!

10. Книга от списъка за четене, която всички вече са прочели, само ти не си ?

Град на паднали ангели - много хора са чели Реликвите, но аз съм в процес на прочитането им.
Хрониките на Магнус Бейн - възнамерявам скоро да я прочета.
Последната игра, Двор от бодли и рози и Алена кралица - все още обмислям дали да им дам шанс, на две от тях ме притеснява най-вече сегашното време, защото просто не го обичам.

11. Книга от списъка за четене, която умираш да прочетеш?

Лейди полунощ, защото корицата е възхитителна и ще излезе съвсем скоро на българския пазар. Както и втората от Гондолата на времето, чието име все още не знам, но видях корицата ѝ в страницата на Ибис и вече се влюбих в нея, просто си умирам да я имам, наистина е уникална!

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?

Навярно са доста малко, само 60, но бяха доста повече и успях да прочета половината от тях от миналата година от както сериозно се заех с четено, тоест станах истински книжен плъх. Пък и не съм си търсила почти никакви книги, а гледам какво ще издават любимите ми издателства и горе-долу е това.


Тагвам: Юлия и Павлина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар