събота, 30 април 2016 г.

April Wrap Up


Април беше меко казано лош месец. И без това нямах причина да го харесвам преди, а след тази година съвсем взе да не ми харесва. Беше ми ужасно натоварено, имах и все още имам да правя куп неща, но и ужасното променливо време направо ме вбесява. Онзи ден точно цяла сутрин беше хубаво и слънчево, а на обяд като отивах на училище втора смяна взе, че заваля! Връщах се за чадър, бързах да не закъснея и половин час след това - ни помен от лошото време, слънцето пак си го имаше и направо... Една причина да харесвам този месец? А да, международния ден на книгата, в който имаше отстъпки навсякъде. Значи има една, жалко, че този ден е през април. Направо се учудих като видях, че съм прочела цели 8 книги, това направо е постижение за слаб месец като този. Силно се надявам май да е много по-добър, защото разбрах, че ще излизат доста книги, които харесвам, което е една много добра причина, плюс многото почивни дни, разбира се.

1. Кралица на сенките

Четвъртата книга от Стъкленият трон е просто феноменална! Тя направо ме остави без думи и абсолютно нямам търпение да излезе следващата на български(дано да е по-скоро). РЕВЮ

2. Град на небесен огън

Финалът на Реликвите на смъртните беше наистина спиращ дъха! Направо не ми се искаше да свършва. Шестата книга е просто... уникална и направо я обожавам. Така не ми се искаше да свършва една от най-любимите ми поредици, но хубавото е, че Тъмни съзаклятия е едва в началото си и ще има да чета още за ловците на сенки. РЕВЮ

3. Котката на Далай Лама

Една изключително приятна и лека за четене книжка. Хареса ми и не съжалявам, че я прочетох. РЕВЮ

4. Освободена любов

РЕВЮ

5. Сладко поражение

Още една книга на Теса Деър, която ме накара да се влюбя в нея! Хубаво е да се завърнеш към историческите любовни романи, те са ми слабост. Предпочитам ги много повече от съвременните, но ако книгата е хубава това не е от значение. РЕВЮ

6. PS... You're mine

Открих тази книга случайно и много ми хареса. Идеята е много добра, само дето не е напълно развита, защото е доста кратка, за жалост. Би била един страхотен роман ако авторката я беше направила като един добър любовен роман от 250-300 страници. Но и за своите 60 не е никак лоша. РЕВЮ

7. Алена кралица

Най-сетне реших да я прочета и не съжалявам за това. Книгата много ми хареса и сегашното време е почти пренебрежимо, защото на мен това ми беше основния проблем, който ме възпираше да прочета не една книга. За всичко си има първи път и добре, че избрах първата да ми е Алена кралица, а не някоя друга. РЕВЮ

8. Оковите на миналото

Определено това е началото на една страхотна поредица. Добре, че реших да я прочета та сега нямам търпение за останалите и се надявам Егмонт да издадат до края на годината и другите две тъй като вече има три излезли(третата излиза тази седмица). Изключително интересна и много интригуваща. Тези петима братя определено ще ми влязат под кожата. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар