сряда, 18 май 2016 г.

The Fandom Book Tag


Видях този таг от Юли и понеже ми хареса реших да го направя.

1. Доктор Ху - Книга с (предимно) синя корица


 2. Марвел - Книга с (предимно) червена корица


 3. Семейство Симпсън - Книга с (предимно) жълта корица


 4. Хари Потър - Книга включваща магия


 5. Свръхестествено - Книга, в която главният герой се съживява(идва отново към живота)

 Ако не бъркам втората с третата книга, но мисля, че трябва да е тази.


6.Чародейките - Книга за сестри

  
7. Вината в нашите звезди - Книга за пациент, боледуващ от рак


 8. Пърси Джаксън - Книга с гръцка митология


 9. Досиетата Грим - Книга, която включва чудовище


 10. Мерлин - Книга или поредица, която искаш да има продължение (още книги)


 11.Стар Трек - Книга, в която действието се развива в космоса

  Не е точно в космоса, но е друго измерение, където се намира легендарната Атлантида и се достига чрез портали.

12. Orphan Black - Книга за клонинги/клониране

 Не знам, но не си спомням да съм чела такава книга и нямам идея коя да посоча.

13. Игрите на глада - Книга, в която деца са убивани или умират

 Не съм я чела, но знам, че за това става въпрос.

 14. Бъфи-Убийцата на вампири - Книга с badass героиня



15. Шерлок - Книга с психопат/социопат


16. Breaking Bad - Kнига за наркотици

Не си падам по подобни тематики с алкохол и наркотици, за мен това е твърде... клише. Сигурна съм, че не съм чела такива книги.


17. Игра на тронове - Книга с дракони


 18. Futurama - Книга с роботи

И аз не се сещам за друг пример.


19. Heros - Книга с хора със специални сили



20. Имало едно време - Книга вдъхновена от приказки


 21. The Walking Dead - Книга за зомбита


22. Властелинът на пръстените - Книга с елфи


23. Firefly - Книга, която не е много известна, но ти я обичаш


24. Замръзналото кралство - Книга, в която действието се развива през зимата в студен климат


Понеже не знам кой е правил тага, тагвам всеки, който не го е правил, а желае да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар