сряда, 22 юни 2016 г.

Отмъстена любов - Дж. Р. Уорд

 КНИГА СЕДМА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „БРАТСТВОТО НА ЧЕРНИЯ КИНЖАЛ“

Рейтинг:

  Това е втората ми най-любима книга от поредицата след тази за Зи, поне до тук е така. Отмъстена любов е за Ривендж, който въпреки всичко ми харесва. Явно опасните мъже са ми в кръвта. Въпреки всичко, неговата книга ми бе една от най-интересните. Той също има необичайни очи - виолетови. Само дето косата му е прекалено къса в някаква прическа ирокез. Бих предпочела хубава дълга коса, но... какво да се прави, и за това ще направя изключение.
  Корицата отговаря някак напълно достойно на заглавието си, защото наистина Рив има нужда от отмъщение и мъжът олицетворява точно това.
  Съвсем в началото на поредицата когато се разбра, че той е Преподобния се изненадах, защото не го бях очаквала. Изключително ужасна е онази принцеса, която го изнудва по този отвратителен начин и то всеки месец, за да не издаде какъв е, защото ще го прокудят веднага. На мен самата ми се искаше да я убия по най-ужасния възможен начин и да го удължа толкова много та да си плати за всичките тези години, в които е измъчвала един вид Рив.
  Но пък връзката, която си изгради с медицинската сестра, Елена, е прекрасна! Елена е мила и добра, грижи се болния си баща и целият ѝ живот преминаваше така гадно... Затова ми хареса, че стана негова жена, те бяха просто създадени един за друг. Тя е точно лекът, от който се нуждае той. Беше ми толкова гадно докато гледах как той страда и си мисли, че е некачествен, а всъщност си е напълно нормален и заслужава да бъде щастлив.
  Към края направо се уплаших да не вземе да има някой тъжен край, но за щастие очакванията ми се опровергаха. Най-хубавото бе, че Елена и баща ѝ си имат нов, хубав дом, и още повече, че стана шелан на Рив, защото надали бих си представяла завършека по друг начин.
  Редом с трета книга, това е другата, която адски много препоръчвам от поредицата. Рив изключително много си прилича с Рот, а и най-голямата им прилика е, че и двамата са родени да бъдат предводители. Отмъстена любов е тази перфектна щипка, която аз обичам и винаги успява да ме заплени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар