понеделник, 4 юли 2016 г.

Завръщане на Острова на изгубените - Мелиса Де Ла Круз

 КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „НАСЛЕДНИЦИТЕ“ 

Рейтинг:

  Не съм чела книга от един месец и направо ми беше домъчняло съвсем. Дори не мога да си обясня как съм издържала, но уви, ще се наложи да почакам още докато си подновя предишния режим.
  Тази може би след история на Наследниците отново беше много заинтригуваща и този път се надявам да видя филма след нея, защото трябва да има продължение, а аз ще се пръсна от любопитство ако не разбера как ще завърши всичко. О не, наистина ли филма ще излезе чак догодина, 2017? Гадост!
  Корицата отново е прекрасна, може би ми е леко твърде червено, но това с огледалото ми харесва. Чудя се дали по-нататък ще има и други книги и как ли биха изглеждали те.
  Книгата е сравнително мъничка и се чете бързо. Особено ако отдавна не сте чели и ръцете направо ми сърбят за четене на книги. Завръщане на Острова на изгубените проследява събитията след тези от филма и ми беше много странно да видя, че Злодеида продължава да си стои като гущер и изобщо не реагира, все едно наистина е гущер (по едно време си мислих, че се е разменила с истински такъв и вилнее на свобода, но добре, че не се оказах права). Анонимните съобщения от Острова на изгубените, които получиха и четиримата ме наведоха на мисълта, че ще се наложи да се изправят срещу злодеите от острова, които са ги намразили след като те избраха страната на доброто. Само че развитието изобщо не беше такова каквото очаквах, каквато навярно е била целта на авторката.
  Беше приятно отново да видя познатите си герои Мал, Иви, Карлос и Джей. Тук вече няма преструвки и нищо, те са си себе си и точно такива ги харесвам. Не се опитват да завладеят света помагайки на родителите си, нито се правят на зли. Но все пак има още какво да научат и мисля, че се случи точно в тази книга.
  Намирането на талисманите на родителите им ги накара да израснат като герои. Въпреки трудностите те успяха да преодолеят страховете и трудностите си и да бъдат по-сплотени. Всеки научи нещо важно за себе си и мисля, че те четиримата са идеалният екип. Е, и принц Бен също беше от съществено значение. Докато те решаваха проблемите на Острова, той опитваше да разгадае тези в Аурадон и всичките му земи и кралства. Така че с общия усилия успяха да се справят навреме с всичко. Само че сега възникна един по-голям въпрос и не мога да повярвам, че трябва да чакам до догодина, за да разбера какво ще се случи.
  Книгата е много интересна и направо ми се щеше да не свършва толкова бързо, защото исках да разбера още толкова много неща. Е, явно ще се наложи да почакам. Но толкова силно отново ме запали по четенето и не знам как ще издържа докато прочета още някоя книга. Определено препоръчвам Завръщане на Острова на изгубените на всички, които са гледали филма Наследниците, защото тя има още много какво да предложи и тепърва какво да се види.
  Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар